اکران مهمترین فیلم سینمای هالیوود پیش از سال نو

فیلم سینمایی «ماتریکس-رستاخیز» چهارمین نسخه از مجموعه فیلم‌های ماتریکس ساخته خواهران واچوفسکی مهمترین فیلم سینمایی هالیوود پیش از فرارسیدن سال نو است که اکران خود را از ماه دسامبر آغاز خواهد کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی «ماتریکس-رستاخیز» چهارمین نسخه از مجموعه فیلم‌های ماتریکس ساخته خواهران واچوفسکی مهمترین فیلم سینمایی هالیوود پیش از فرارسیدن سال نو است که اکران خود را از ماه دسامبر آغاز خواهد کرد. 

این فیلم دنباله‌ای بر انقلاب‌های ماتریکس (۲۰۰۳) است و به‌عنوان چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های ماتریکس محسوب می‌شود.

کیانو ریوز، کری-ان ماس و جیدا پینکت اسمیت دوباره نقش‌های خود را از فیلم‌های قبلی این مجموعه بازی می‌کنند و یحیی عبدالمتین دوم، جسیکا هنویک، جاناتان گروف، نیل پاتریک هریس، پریانکا چوپرا جوناس و کریستینا ریچی از بازیگران جدید این مجموعه فیلم هستند.

برخلاف سه‌گانهٔ اول، لیلی واچوفسکی در این فیلم حضور ندارد و مسئولیت کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی به عهدهٔ خواهر او یعنی لانا واچوفسکی است. از دلایل عدم این حضور، حضور لیلی در پروژهٔ کار در یک سریال است.

این فیلم محصول مشترکی از شرکت‌های برادران وارنر پیکچرز و ویلیج رودشو پیکچرز است و مطابق آخرین اعلام قرار است در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ به اکران درآید. 

فیلم‌برداری این فیلم تحت عنوان نامی با کد «پروژهٔ بستنی» از تاریخ ۴ فوریهٔ ۲۰۲۰ در سان‌فرانسیسکو آغاز شد. فیلم‌برداری نیز در استودیو بابلسبرگ در آلمان و شیکاگو انجام شده‌است. از تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۲۰ فیلم‌برداری به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود. برنامهٔ کنونی بر این‌ست که ادامهٔ فیلم‌برداری از تاریخ ۶ ژوئیهٔ ۲۰۲۰ سرگرفته شود.

تا پیش از شیوع ویروس کرونا، این فیلم برای اکران در تاریخ ۲۱ مهٔ ۲۰۲۱ تنظیم شده بود، با این‌حال به خاطر شیوع ویروس کرونا اکران فیلم به تعویق افتاد و قرار است در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ به اکران درآید. 

کد خبر: 37285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =