هلاکت قاچاقچی و کشف مواد مخدر در مرزهای استان سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی ناجا از هلاکت یک قاچاقچی توسط مرزبانان استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: در این درگیری، مقدار یک تن موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: در راستای کنترل و مراقبت از نوار مرز و برخورد قاطع با هرگونه تجاوز به مرزهای ایران اسلامی، مرزبانان هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، به سرنخ‌هایی از قصد قاچاقچیان موادمخدر برای انتقال مواد مخدر از طریق منطقه مرزی اسفندک دست یافتند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی زمان برنامه‌ریزی شده برای انتقال موادمخدر و همچنین مسیرهای تردد قاچاقچیان مشخص شد و مرزبانان در زمان مناسب منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی استان موفق شدند، محموله موادمخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: قاچاقچیان که قصد داشتند موادمخدر را وارد کشور کنند به محض مشاهده مرزبانان، اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرده که مرزبانان نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کرده که به علت حجم زیاد آتش مرزبانان، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته و با به جاگذاشتن محموله مواد مخدر عرصه را بر خود تنگ دیده و در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

سردار گودرزی خاطرنشان کرد: در این درگیری مرزبانان مجاهد هنگ مرزی سراوان موفق شدند ضمن به هلاکت رساندن یک نفر از قاچاقچیان و دستگیری دو قاچاقچی و مهار ۱۵ راس دواب، مقدار یک تن موادمخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

وی یادآور شد: امروز مرزداران مجاهد بیش از هر زمانی دیگر آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و همواره با چشمانی تیزبین، امنیتی مثال‌زدنی را برای امت اسلامی در سرحدات کشور به ارمغان خواهند آورد.

کد خبر: 37256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =