نامه استقلال به سازمان لیگ؛ ضمانت‌نامه می‌دهیم

باشگاه استقلال برای ارائه ضمانت‌نامه بانکی به سازمان لیگ برای سومین بار به فدراسیون فوتبال نامه زد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایسنا، مهم‌ترین چالش این فصل مدیران باشگاه استقلال، گرفتن حق تبلیغات محیطی از سازمان لیگ است.

آنها به دنبال این هستند در بازی‌‍‌هایی که میزبان هستند تبلیغات محیطی را به طور کامل در اختیار داشته باشند.

باشگاه استقلال امروز برای سومین بار به سازمان لیگ نامه زد و خواستار این شد قرارداد پیشنهادی‌شان را در اختیار آنها قرار تا از طریق بانک نسبت به تضامین کافی اقدام کنند.

باشگاه استقلال بارها اعلام کرده است با توجه به اینکه دولتی هستند برای صدور ضمانت نامه، ذی نفع باید موافقت خود با ضمانت شخص ثالث را به بانک اعلام کند و اگر قرارداد میان طرفین امضا نشده، شکل قرارداد باید به اطلاع بانک برسد.

امروز باشگاه استقلال برای سومین بار به سازمان لیگ نامه زد، متن نامه باشگاه استقلال به شرح زیر است:

(جناب اقای بهاروند

سرپرست محترم سازمان لیگ

احتراما باستحضار میرساند با توجه به عدم پاسخگویی ان سازمان به نامه های سه گانه این باشگاه مبنی بر ارسال قرارداد پیشنهادی آن سازمان و با عنایت به اتمام ساعت اداری روز چهارشنبه و در پیش بودن تعطیلات اخر هفته،کلیه مسوولیت  عدم امکان تادیه تضامین به مبلغ ۱۰۰درصد سهم سازمان لیگ از تبلیغات محیطی تاقبل از بازی شهرآورد روز شنبه به عهده آن سازمان است.

بدیهی است با ارایه قرارداد فیمابین و اعطای مهلتی معقول و پذیرفته شده در عرف، این باشگاه بطور جد از طریق کارگزار خود آماده ارایه ۱۰۰درصد تضامین مربوط به سهم سازمان لیگ از تبلیغات محیطی میباشد.)

کد خبر: 37222

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =