کمیته ویژه پرورش ماهی در هرمزگان تشکیل شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان بر لزوم تشکیل کمیته ویژه پرورش ماهی با توجه به پتانسیل های موجود در هرمزگان تاکید کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، علی فیروزی صبح چهارشنبه در نشست کارگروه شیلات استان هرمزگان که با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیر کل شیلات هرمزگان، معاون آبزی پروری شیلات استان هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی تشکیل شد بر لزوم تشکیل کمیته ویژه پرورش ماهی در هرمزگان تاکید کرد.

فیروزی عنوان کرد: باید کمیته ویژه ای برای پرورش ماهی در هرمزگان با تعیین اهداف مشخص برای کسب و کارهای نوین و توسعه کسب و کارهای موجود و تعیین وظایف مشخص برای هر یک از دستگاه های مسئول در این زمینه، تشکیل شود.

وی با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف بیمه در زمینه پرورش ماهی با برگزاری جلسات تخصصی، ادامه داد: برای پرداخت تسهیلات مرتبط نیز می توان از ظرفیت منابع تبصره ۱۸ استفاده کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: جلسات کمیته پرورش ماهی باید پروژه محور باشد و نیاز است کسب و کارهای خرد در این زمینه نیز تعریف شود.

فیروزی همچنین با بیان اینکه از پیگیری حمل و نقل هوایی مناسب محصولات شیلاتی و کشاورزی استان هرمزگان با جذب سرمایه گذاری در این زمینه خبر داد.

وی در مورد بیمه طرح هم عنوان کردند ضرورت دارد از اساتید و کارشناسان متخصص بیمه دعوت شود و در جلسات تخصصی بیمه مزارع قفس مورد کنکاش قرار گیرد.

کد خبر: 37117

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =