۱۸۹۸ کردستانی بر اثر کرونا جان باختند

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون هزار و ۸۹۸ نفر بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند و هم اکنون وضعیت جسمانی ۳۸ نفر نیز وخیم است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، فرزین رضاعی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت اخیر ۵۳ بیمار جدید کرونایی شناسایی شدند و متأسفانه پنج نفر از هم استانی‌هایمان نیز جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: هم اکنون شهرستان سنندج با ۱۶۶ نفر بیشترین تعداد بستری شدگان را دارد و در مجموع ۳۸ نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان به آمار نگران کننده تعداد فوتی‌های کرونا در استان اشاره کرد و گفت: متأسفانه از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون هزار و ۸۹۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند که شهرستان سنندج با ۸۲۸ نفر بیشترین تعداد جان باختگان را داشته است.

رضاعی در ادامه سخنان خود به آمار واکسیناسیون کرونا در استان اشاره کرد و گفت: تاکنون یک میلیون و ۱۵ هزار و ۱۶۸ نفر از یک میلیون و ۳۴۶ هزار نفر جمعیت بالای ۱۲ سال استان نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند که ۷۵ درصد جمعیت هدف را شامل می‌شود. ‌

وی افزود: همچنین ۷۷۰ هزار و ۲۴۴ نفر نوبت دوم و ۱۳ هزار و ۵۴۹ نفر هم نوبت سوم را دریافت کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با دعوت عموم مردم برای واکسیناسیون کرونا اظهار کرد: شهرستان بیجار بیشترین و مریوان کمترین میزان پوشش واکسن علیه کرونا در استان را دارند.

کد خبر: 37098

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =