طرح افزایش ظرفیت اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها تدوین می‌شود

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد: مسوولان این صندوق در سال آینده به دنبال تهیه طرح‌های بزرگ برای ایجاد ظرفیت‌های اسکان دانشجویان متاهل و مجرد با استفاده از ضوابط قانونی است.

به گزارش آتیه آنلاین از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، مسعود گنجی این مطلب را در بازدید از خوابگاه دانشجویی شهید مطهری و خوابگاه خواهران شهید عضدی دانشگاه علامه طباطبایی عنوان کرد.

در ادامه این بازدید نحوه تامین منابع مالی برای ساخت خوابگاه های متاهلی، تهیه طرح تجمیع خوابگاه های دانشجویی در پردیس اصلی دانشگاه و نحوه حمایت این صندوق از تعمیر و تجهیز خوابگاه ها و غذاخوری های دانشجویی مورد بحث و تبادل نظر و توافق قرار گرفت.

رییس صندوق رفاه دانشجویان در حاشیه این بازدید در  نشستی با مسوولان دانشگاه علامه طباطبایی بر عزم جدی صندوق رفاه در هم افزایی با دانشگاه‌ها به منظور کاهش مشکلات رفاهی دانشجویان تاکید کرد.

گنجی افزود: صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در سال آینده به دنبال تهیه طرح‌های بزرگی برای ایجاد ظرفیت‌های اسکان دانشجویان متاهل و مجرد با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و جلب حمایت دولت است تا بدین وسیله و با افزایش سرانه‌های دانشجویی در بخش اسکان موجبات رضایت مندی دانشجویان را فراهم کند.

کد خبر: 36995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =