موازی کاری، چالش اصلی نظام اداری است

سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان چهارمین نشست کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم گفت: موازی کاری، چالش اصلی نظام اداری است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، "محمود کریمی بیرانوند " با تاکید بر حذف موازی کاری ها در سیستم اداری، این فرایند را چالش اصلی نظام اداری دانست.

وی افزود : نقشه راه اجرایی برنامه های کمیته سلامت اداری به زودی طراحی و اجرا می شود.

کریمی بیرانوند با تاکید بر اجرای قانون حقوق شهروندی بیان کرد : مصادیق عینی حقوق متقابل مردم و دستگاه تعیین شود.

در این نشست سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی خواستار تهیه گزارش قابلیت های ابلاغی کمیته، میزان سطح ورود کمیته به مسایل مرتبط، نسبت کمیته با دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و گزارش اجرای مصوبات شد.

"مهری طالبی دارستانی "، مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و دبیر این کمیته نیز، پیرامون مهمترین اقدامات کمیته، دستاوردهای آن طی دو سال اخیر و چالش های موجود در پیشبرد اهداف پیش بینی شده و همچنین مستندات قانونی تشکیل کمیته و وظایف آن توضیح داد.

تعیین مصادیق حقوق متقابل مردم و دستگاه، بازنگری شاخص های سنجش سلامت اداری حوزه ها با توجه به مأموریت ها و تکالیف جدید دولت، بازبینی ساختار کمیته از مهمترین مصوبات این جلسه به شمار می  رود.

کد خبر: 36976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =