پرسپولیس_نفت مسجد سلیمان/ سرخ‌پوشان به دنبال بُردی دیگر

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی هفته گذشته امروز برای کسب پیروزی تازه به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود.

به گزارش آتیه آنلاین، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران وارد هفته هفتم خود خواهد شد و در یکی از دیدارهای مهم این هفته تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان تیم نفت مسجد سلیمان خواهد بود. 

هفته گذشته تیم فوتبال پرسپولیس بعد از چند هفته توانست رنگ برد را ببیند و با پیروزی برابر صنعت نفت آبادان به رتبه چهارم صعود کند.سرخپوشان پایتخت با مشکلات زیادی مواجه هستند. هنوز پرداخت طلب کالدرون به طور کامل انجام نشده است تا پنجره نقل و انتقالاتی باز و قرارداد ۲ بازیکن تاجیکی ثبت شود. علاوه بر این، وضعیت مدیرعامل و کارگزار جدید باشگاه پرسپولیس هم هنوز مشخص نشده است.

سیدجلال حسینی و احسان پهلوان دچار مصدومیت هستند و به احتمال زیاد به این بازی نمی‌رسند.پرسپولیسی‌ها بعد از این بازی به مصاف آبی پوشان پایتخت می‌روند.تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان هفته گذشته برابر آلومینیوم اراک شکست خورد تا با کسب ۵ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار بگیرد. این تیم جنوبی به ۳ امتیاز این بازی نیاز مبرم دارد تا وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشد.کرار جاسم و علی دغاغله، بازیکنان نفت مسجد سلیمان به علت مصدومیت به صورت اختصاصی تمرین می‌کنند و حضورشان در بازی با پرسپولیس قطعی نیست. البته کادر پزشکی این تیم جنوبی در تلاش است این ۲ بازیکن را برای دیدار امروز آماده کند.

یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری قبل از بازی فردا روی اهمیت سه امتیاز بازی خانگی تیمش تاکید کرده و گفته: لازم نیست به خاطر دربی بخواهیم مقابل نفت امتیاز از دست داده و شل بازی کنیم. نباید فکر کنیم بازی بعدی ما مهم است زیرا دیدار با نفت مسجد سلیمان هم سه امتیاز دارد.

"حامد لک" گلر این روزهای پرسپولیس است و به نظر می‌رسد در این دیدار فیکس باشد این در حالی است رادوشویچ، گلر کروات پرسپولیس پس از دو هفته حضور در مسابقات به دلیل نارضایتی کادر فنی روی نیمکت خواهد بود. البته لک نیز چنان درون دروازه مطمئن نشان نداده است.

مهدی شیری، سعید آقایی، فرشاد فرجی و علی نعمتی، چهار مدافع قرمزها برابر حریف هستند. فرجی و نعمتی در خط دفاع می‌توانند زوج مناسبی برای پرسپولیس در پست تدافعی در غیاب سیدجلال حسینی باشند. این در حالی است که سیدجلال در این بازی هم به دلیل مصدومیت حضور ندارد.

هافبک‌های قرمزپوشان، میلاد سرلک، مهدی ترابی، وحید امیری و کمال کامیابی‌نیا هستند. یحیی گل‌محمدی برای این دیدار اسدی را در اختیار خواهد داشت و وی می‌تواند در نیمه دوم وارد زمین شوند. نکته قابل ذکر حضور کامیانی نیا در ترکیب خواهد بود. او برای دومین بازی پیاپی در ترکیب فیکس می‌شود.

عیسی آل کثیر و امید عالیشاه مهاجمان پرسپولیس در میدان خواهند بود. بنا بر تصمیم کادر فنی پرسپولیس آن‌ها ۲-۴-۴ بازی خواهند کرد. در کنار دو مهاجم پرسپولیس، کادر فنی این تیم می‌تواند با توجه به شرایط بازی با وارد کردن مهدی عبدی به زمین از این مهاجم فرصت طلب استفاده کند.

حامد لک، سعید آقایی، فرشاد فرجی، مهدی شیری، علی نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی، عیسی آل کثیر و امید عالیشاه ترکیب احتمالی پرسپولیس در دیدار با نفت مسجد سلیمان خواهند بود. 

کوپال ناظمی – سعید قاسمی – محمدعلی پورمتقی – مهدی مرجانزاده تیم داوری این مسابقه خواهند بود و این مسابقه به طور مستقیم از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد. 

کد خبر: 36713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =