عدم حضور تماشاگران در بازی پرسپولیس قطعی شد

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

به گزارش آتیه آنلاین، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در حالی ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش تصمیم تفاوتی را برای حضور تماشاگران نسبت به هفته گذشته گرفته است.

سرخپوشان پایتخت که دیدار قبلی خود مقابل صنعت نفت آبادان را با حضور تماشاگران یک بر صفر پیروز شدند در دیدار امروز نمی‌توانند هواداران را به همراه داشته باشند.

ستاد ملی مقابله با کرونا و همچنین مسئولان اجرایی برگزاری بازی تصمیم گرفتند ساز و کار ورود هوادار در دوران پس از شیوع گسترده بیماری کرونا به ورزشگاه‌ها را تدوین کرده تا آنها بتوانند وارد ورزشگاه شوند.

ستاد ملی مقابله با کرونا و مسئولان شورای تأمین استان تهران در حالی چنین تصمیمی را برای بازی امروز اتخاذ کردند که این دیدار می‌توانست سطح هماهنگی بین ارکان اجرایی را برای ورود هوادار پیش از برگزاری دربی پایتخت بسنجد.

پرسپولیس پس از دیدار امروز مقابل نفت مسجد سلیمان، شنبه هفته آینده به مصاف استقلال تهران در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال می‌رود.

باید منتظر تصمیم نهادهای اجرایی سازمان لیگ و ستاد ملی مقابله با کرونا برای حضور تماشاگران در دربی پایتخت بود تا مجوز حضور تماشاگران دو تیم در حساس‌ترین بازی فوتبال باشگاهی کشور صادر شود.

کد خبر: 36708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =