ستاره رئال مادرید به یک سال حبس محکوم شد

ستاره رئال مادرید و تیم ملی فرانسه به یک‌سال حبس تعلیقی محکوم شد.

به گزارش آتیه آنلاین، کریم بنزما مهاجم تیم ملی فرانسه و رئال مادرید روز چهارشنبه به اتهام همکاری در تلاش برای باج‌گیری یکی از هم تیمی‌های سابق خود، مجرم بوده و به یک‌سال حبس تعلیقی محکوم شد.

این ستاره همچنین به پرداخت ۷۵۰۰۰ یورو (۸۴۱۷۰ دلار) محکوم شد. این حکم در حالی به صورت قطعی صادر شد که چند روز پیش نیز معاون دادستانی فرانسه در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد که « از دیوان عالی فرانسه درخواست کرده‌ایم تا جریمه‌ای علیه کریم بنزما بازیکن تیم ملی فرانسه اعمال کند.»

وکیل ستاره تیم ملی فرانسه در این باره اعلام کرد که این بازیکن نسبت به حکم دادگاه تجدید نظر خواهد کرد.

این در حالی است که بنزما که هر گونه تخلفی را رد کرده بود، در دادگاه نیز حضور نداشت. این نتیجه به هیچ وجه با واقعیت مطابقت ندارد.

این حکم در شرایطی صادر شد تیم فوتبال رئال مادرید امشب در حضور ستاره فرانسوی خود در لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف شریف مولداوی برود.

کریم بنزما بیش از پنج سال پیش مورد اتهام متئو والبوئنا قرار گرفت که او این اتهام را رد کرد اما به همین خاطر بیش از پنج سال به تیم ملی فرانسه دعوت نشد.

نام بنزما در کنار ۲۹ بازیکن دیگر، در فهرست نامزدهای توپ طلای سال ۲۰۲۱ گنجانده شده و از وی به عنوان یکی از محتمل‌ترین گزینه‌های فتح این جایزه ارزشمند یاد می‌شود هرچند در این مسیر باید با نام‌هایی همچون «لیونل مسی» و «روبرت لواندوفسکی» مبارزه کند.

کد خبر: 36219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =