هدف ما کسب سهمیه جهانی است

رییس فدراسیون هندبال ایران گفت: پس از جهانی شدن دختران هندبال حالا در تلاش خواهیم بود تیم مردان نیز صاحب سهمیه جهانی شوند.

به گزارش آتیه آنلاین، علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال در  نشست خبری سرمربی تیم ملی هندبال، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی مردان آسیا پیش روی تیم ملی مردان است و ما کار سختی در رقابت های قهرمانی آسیا داریم.

وی ادامه داد: تیم‌های آسیایی بسیار پیشرفت کرده اند و دیگر تیم‌های دست و پا بسته‌ای نیستند. با این حال ما هم تیم بزرگی هستیم و  مربی و بازیکنان با انگیزه ای داریم. تاکنون به عنوان بازی دوستانه  در  یک تورنمنت به میزبانی کشور قطر شرکت کرده ایم و در برنامه‌های تدوین شده  قرار است به دو تورنمنت دیگر هم اعزام شویم. انتظارات از تیم ملی والیبال  ایران بالا است و فدراسیون در این مسیر تمام توان خود را به کار خواهد گرفت تا همانند تیم زنان، تیم مردان نیز صاحب سهمیه جهانی شود.

پاکدل افزود: در بحث پایه و استعدادیابی تمام توان خود را به کار گرفتیم‌. ما عدم پشتوانه‌سازی را در هندبال شاهد هستم. همه توان خود را به کار می گیریم تا آینده خوبی برای هندبال رقم بزنیم و دنبال کارهای کوتاه و مقطعی نیستیم.

وی درباره این که فدراسیون هندبال روزهای سختی را پیش رو خواهد داشت، گفت: شرایط  روزهای آینده در سال جاری و سال بعد برای فدراسیون سخت است، ما تا پایان سال ۶ اعزام در رده های مختلف خواهیم داشت و تمام مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت فشرده  و پشت سر هم در حال برگزاری است. از نظر فنی و مالی شرایط سخت خواهد بود اما با کمک کمیته ملی المپیک  و کمک‌های وزارت ورزش این روزها را  سپری خواهیم کرد و تلاش می کنیم دست پر از این اعزام‌ها بازگردیم.

کد خبر: 36163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =