رفع مشکلات کارفرمایان پیگیری می‌شود

نشست مشترک اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین، به منظور رفع مشکلات و تسهیل گردش کار امور بیمه و بازنشستگی استادان، محققان و پژوهشگران همکار با سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران، نشست مشترکی با حضور مدیران این سازمان و مدیران سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.

در این نشست مدیران سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران به طرح دغدغه های خود و مشکلات آن مجموعه در خصوص بازنشستگی استادان، جریمه دیرکرد، بیمه دانشجویان و ... پرداختند و مدیران سازمان تامین اجتماعی با بررسی موردی چند مشکل مطرح شده، جهت بررسی تمامی موارد و رفع مشکلات و دغدغه های موجود و تسهیل امور اداری در شعب و کارگزاری ها، هماهنگی لازم را انجام دادند.

در پایان نشست مذکور، طرفین بر تعامل و همکاری بیشتر و نیز تداوم نشستهای مشترک به منظور بررسی و رفع مشکلات و دغدغه های موجود تاکید کردند.

پس از این نشست، مدیران و کارشناسان سازمان تامین اجتماعی از چند پژوهشگاه سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران بازدید کردند.

گفتنی است به منظور برگزاری جلسه مذکور، محمدرضا بیدهندی، مدیرکل تامین اجتماعی شرق تهران بزرگ، علی اشرف عبدالهی، سرپرست شعبه ۱۹ تامین اجتماعی، غلامحسین عابدی روشی، رییس اداره ارتباطات حوزه کارفرمایان و سازمانهای اداره کل فرهنگی و اجتماعی، عبدالله شیرکوند، معاون حوزه کارفرمایان اداره کل فرهنگی و اجتماعی، راحله سادات حسینی، معاون منابع بیمه ای اداره کل شرق تهران بزرگ و کارشناسان حوزه کارفرمایان اداره کل فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در محل سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران، واقع در احمدآباد مستوفی حضور یافتند که با استقبال دکتر علیرضا عشوری، رئیس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، دکتر سید حیدر محمودی نجفی، معاون پشتیبانی و منابع انسانی، دکتر حسنعلی ازگلی معاون پشتیبانی امور فناوری پارک علم و فناوری، دکتر نگار ارمغان، رئیس امور پژوهشی پژوهشگاه فناوریهای نوین و چند تن از مدیران این سازمان روبرو شدند.

لازم به ذکر است سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در سال ۱۳۵۹ با تصویب شورای انقلاب اسلامی تاسیس شد و از بدو پیدایش تا کنون ماموریت‌های مختلفی را در حوزه‌های گوناگون مرتبط با توسعه علوم و فناوری کشور برعهده داشته است. این سازمان از یک سو بنا بر ضرورت‌ها و نیازهای جامعه به عنوان نهادی پیشتاز عهده دار ایجاد، توسعه و یا انتقال فناوری‌های مورد نیاز در رفع معضلات پیش روی کشور بوده و از سوی دیگر با طراحی فرایندها و ایجاد بسترهای مربوطه، متولی راهبری و هدایت محققین از ایده تا تولید بوده است. شایان ذکر است در هر دو مقوله توسعه فناوری و حمایت و راهبری پژوهشگران، بسیاری از طرح‌ها و فعالیت‌های سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران الهام بخش دیگر مراکز پژوهشی و دانشگاهی در این حوزه ها بوده و نقشی بنیادین در الگودهی و اشاعه اینگونه فعالیت‌ها به سایر مراکز علمی و پژوهشی ایفا نموده است.

گزارش تصویری نشست مشترک اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران

کد خبر: 36055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =