ثروت مردم را از آنها دریغ کردیم

احمد علیرضا بیگی گفت: مردم توان درک اقتصاد را دارند و میتوانند ثروتشان را اداره کنند ولی متاسفانه ما آنها را شایسته اداره ثروت شان ندانستیم.

احمد علیرضا بیگی؛ نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین در خصوص وضعیت اقتصادی کشور و حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی با بیان اینکه حذف ارز ترجیحی واقعیت گریز ناپذیری است که باید اقتصاد کشور را واقعی کنیم افزود: ارز ترجیحی با این هدف برنامه ریزی شد که کالای اساسی را ارزان سر سفره مردم برساند اما این امر محقق نشد. در حالی که ثروت مردم باید از طریق کانال درست به دستشان برسد اما ما رویه غلطی را در پیش گرفتیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم توان درک اقتصاد را دارند و میتوانند ثروتشان را اداره کنند ولی متاسفانه ما آنها را شایسته اداره ثروت شان ندانستیم و فکر کردیم اگر آن را دست خودشان بدهیم نمی دانند با آن چه کنند، متاسفانه تمام دزدی هایی که طی این چند سال اتفاق افتاد، زمانی بود که ثروت مردم را از خودشان دریغ کردیم .

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد کشور باید واقعی شود ادامه داد: قطعا حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی قیمت نهاده ها را افزایش خواهد داد پس دولت باید تدبیری اندیشیده و جایگزین مناسبی برای این موضوع پیدا کند زیرا که وقتی این ارز را از مردم می‌گیریم، باید چیزی را جایگزین کنیم تا بیشتر از این متضرر نشوند.

بیگی بیان کرد: با فراهم کردن شرایط میتوان پول را دست مردم داده تا خودشان اقتصاد را مدیریت کنند و لازم است که دولت دست خود را از اقتصاد کوتاه کند، لذا حذف ارز ترجیحی باید شروعی باشد برای توسعه عدالت و خروج دولت از اقتصاد.

پایان پیام/

کد خبر: 35993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =