راهیابی ۴ کاراته‌کا ایران به فینال

دومین روز از مسابقات کاراته قهرمانی ناشنوایان جهان شب گذشته با صعود چهار ایرانی به فینال و کسب ۳ مدال برنز برای نمایندگان کشورمان همراه شد.

به گزارش آتیه آنلاین، در این رقابت‌ها که در سالن هندبال تهران در  برگزاری است،  نتایج زیر کسب شد:

در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم، ورزشکاران اوکراین و یونان فینالیست شدند و مهناز حسن‌زاده از ایران و ورزشکار روس به طور مشترک سوم شدند و مدال برنز را به گردن آویختند.

در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم، سارا ادریا از ایران و ورزشکار اوکراین راهی فینال این رقابت‌ها شدند و ورزشکاران ترکیه و روسیه به مقام سوم مشترک بسنده کردند.

همچنین در وزن به اضافه ۶۸ کیلوگرم، بیتا جواهری از ایران و ورزشکار ترک به فینال این وزن راه یافتند و کاراته‌کاهای ترکیه و روسیه مقام سوم مشترک را کسب کردند.

براساس این گزارش در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم، کاراته کاران روسیه و اوکراین به فینال صعود کردند و کامران رضایی‌نژاد و ابراهیم عبدالغفور از ایران بر سکوی سوم این رقابت ها ایستاده و مدال برنز این مسابقات را به طور مشترک از آن خود کردند.

در وزن منهای ۸۴ کیلوگرم، سیدیاسین حسینی و ورزشکار روس فینالیست شدند و کاراته‌کاران مالزی و روسیه مقام سوم این‌ مسابقات را بدست آوردند.

 همچنین در وزن به اضافه ۸۴ کیلوگرم، حسین تبرته فراهانی از ایران و کاراته‌کایی از ترکیه فینالیست شدند و مصطفی پاپی‌زاده از ایران و ورزشکار روس مدال برنز را کسب کردند.

در نخستین روز مسابقات نیز مژده مردانی، حکیمه زکی‌زاده و مصطفی حسن‌پور فینالیست شدند و زینب حسن‌پور، میلاد صادق‌زاده و محمد شایان مدال برنز را به دست آوردند.

امروز نیز در سومین روز از مسابقات، رقابت‌های کاتا و کومیته تیمی زنان صبح و رقابت تیمی مردان عصر  از ساعت ۱۵ پیگیری می‌شود و فردا (چهارشنبه و روز پایانی) رقابت‌های فینال برگزار خواهد شد.

کد خبر: 35990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =