این نخستین میزبانی ایران از ناشنوایان جهان است

نایب رییس فدراسیون ناشنوایان ایران اظهار داشت: برای نخستین بار میزبانی مسابقات کاراته و تکواندو ناشنوایان را بر عهده گرفته‌ایم و این اتفاق بزرگی است.

به گزارش آتیه آنلاین، نخستین دوره مسابقات تکواندو و کاراته ناشنوایان جهان امروز به طور رسمی در خانه تکواندو آغاز شد، در حاشیه روز نخست همین مسابقات زهرا داوودی، نایب رییس فدراسیون ناشنوایان در گفت‌وگو با آتیه آنلاین، به میزبانی کشورمان از نخستین دوره این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: از مدت‌ها قبل پیشنهاد این میزبانی را مطرح کردیم و. بعد از پذیرفته شدن این پیشنهاد تلاشمان را آغاز کردیم که برای اولین بار بتوانیم میزبان تکواندوکاران و کاراته‌کاران ناشنوای سراسر جهان باشیم و مسابقات را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

وی خاطر نشان کرد: این میزبانی در صورتی رخ داده است که ما در هر دو بخش مردان و زنان میزبانی رقابت‌ها را بر عهده داریم و این موضوع که هم زنان در این رقابت حضور دارند و هم مردان اتفاق بزرگی است که آن را رقم زدیم و امیدوار هستیم که بتوانیم از عهده میزبانی به خوبی برآمده و بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم. 

داوودی در ادامه به حضور ملی‌پوشان ایران اشاره کرد و تصریح کرد: هدف اول ما این است که میزبان شایسته‌ای برای این رویداد باشیم اما هدف دیگرمان این است که ورزشکاران ما بتوانند عملکرد خوبی در این مسابقات داشته باشند و از این میزبانی بهره ببرند  و رتبه های قابل قبولی تصاحب کنند. 

نایب رییس فدراسیون ناشنوایان اضافه کرد: خوشبختانه استقبال خوبی از این مسابقات شده است و ورزشکاران زیادی به این مسابقات آمده‌اند و قرار است با هم رقابت کنند. هدف ما این است که در شرایطی که ویروس کرونا برایمان ایجاد کرده است، بتوانیم پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت کنیم و شرایطی را فراهم کنیم که سلامت شرکت کنندگان و عوامل اجرایی به خطر نیفتد.

زهرا داوودی در ادامه به مزایایی حضور ورزشکاران ایران در این تورنمنت اشاره کرد و گفت: ورزشکاران ما مسابقات المپیک ناشنوایان برزیل را پیش رو دارند و حضور شایسته در این مسابقات موجب خواهد شد از نظر فیزیکی و روحی خود را آماده المپیک پیش رو کنند. مسابقات المپیک ناشنوایان سال آینده اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و ورزشکاران ما با کسب تجربه در این رویداد جهانی قدم بزرگی در مسیر آمادگی برای حضور در المپیک برخواهند داشت.

کد خبر: 35771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =