عذرخواهی سرمربی سوریه از هواداران

سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه بابت باخت تیمش برابر ایران از هواداران سوری عذرخواهی کرد و گفت: گل نخست ایران ما را غافلگیر کرد.

به گزارش آتیه آنلاین، نزار محروس درباره باخت سه بر صفر تیم ملی فوتبال سوریه برابر ایران در رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: بازی را خوب و با نظم شروع کردیم. گل نخست ایران غافلگیرکننده بود و حسابها را بهم ریخت. در ادامه با کمک VAR یک پنالتی به سود ایران اعلام شد.

سرمربی سوریه که گفته می شود از سمتش برکنار شده است، ادامه داد: سعی کردیم در نیمه دوم به بازی برگردیم و با انجام تعویضهای هجومی، شروع خوبی داشتیم. تیم ایران به ریباندها متکی بود و بازیکنانش سریع و خطرناک بودند. ریسک حملات ما باعث شد تا سومین گل را هم دریافت کنیم.

محروس خاطرنشان کرد: به ایران بابت این پیروزی تبریک می گویم و به عنوان کادر فنی با وجود شرایط سختی که در آن هستیم، مسئولیت باخت را بر عهده می گیرم. از هواداران به خاطر ناراحتی و عصبانیتشان عذرخواهی و از حمایت آنها و ایستادن پشت تیم در اردن تشکر می کنیم.

 تیم ملی فوتبال سوریه با هدایت نزار محروس در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تنها ۲ امتیاز از ۶ بازی کسب کرده است و در قعر جدول گروه A قرار دارد. رسانه های سوری اعلام کرده اند بعد از باخت به ایران، نزار محروس از سرمربیگری این تیم برکنار شده است.

کد خبر: 35380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =