آغاز بسکتبالیست‌ها برای تصاحب سهمیه جام جهانی

تیم ملی بسکتبال ایران قبل از دیدار با تیم ملی بحرین در اولین پنجره کسب سهمیه جام جهانی ۲۰۲۳، در دیداری تدارکاتی برابر سوریه قرار خواهد گرفت.

به گزارش آتیه آنلاین، شاگردان مصطفی هاشمی باید روز پنجم آذرماه در دیداری خانگی در تهران میزبان تیم ملی بحرین باشند و نهم همین ماه نیز در دیداری خارج از خانه به مصاف آنها بروند. 

جدال تیم‌های بسکتبال ایران و بحرین از پنجره نخست انتخابی‌ جام‌جهانی ۲۰۲۳ در قاره آسیا، در بازه زمانی اول تا ۹ آذرماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و باتوجه به حضور تیم ملی بسکتبال سوریه در تهران برای برپایی کمپ تمرینی، قرار است شاگردان هاشمی در دیداری تدارکاتی روز شنبه برابر این تیم به میدان بروند. 

ملی پوشان سوریه امروز در دیداری تدارکاتی برابر شهرداری گرگان صف آرایی کردند که این بازی در پایان با نتیجه ۷۰ بر ۶۲ به سود شهرداری گرگان خاتمه یافت.

طبق برنامه، ۱۶ تیم حاضر از منطقه آسیا - اقیانوسیه در مرحله نخست انتخابی ابتدا باید در چهار گروه چهار تیمی به مصاف یکدیگر بروند. در پایان سه تیم برتر هر گروه راهی دور بعد می‌شوند تا در قالب دو گروه ۶ تیمی با یکدیگر دیدار کنند. در پایان از هر گروه سه تیم جواز حضور در بازی‌های جام‌جهانی ۲۰۲۳ را کسب می‌کند.

کد خبر: 35379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =