واکنش اسکوچیچ به پیروزی ایران برابر سوریه

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: فکر می‌کنم دستمان به جام جهانی رسیده است و بیشتر بابت مردم ایران خوشحال هستم.

به گزارش آتیه آنلاین،  دراگان اسکوچیچ در اولین واکنش خود پس از پیروزی سه بر صفر برابر سوریه در هفته ششم مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز چهارشنبه در گفت‌وگو با بخش رسانه‌ای تیم ملی اظهار داشت: بازی را بردیم و به همین خاطر واقعا خوشحال هستم. البته بیشتر به خاطر مردم ایران خوشحال هستم چرا که فکر می‌کنم دستمان به جام جهانی رسیده است.

وی افزود: بازی مهمی را بردیم و این دیدار اهمیت بالایی داشت. بازیکنان بی‌نظیر بودند که توانستیم بازی را ببریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص رکورد فوق‌العاده‌اش خاطرنشان کرد: رکورد برای من اهمیتی ندارد. مهم‌ترین مساله پیروزی در بازی‌ها و رسیدن به جام جهانی بود.

تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی توانست روز گذشته با نتیجه سه بر صفر سوریه را شکست دهد که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی به دلیل اخراج در دیدار برابر لبنان نتوانست تیم ملی را در این دیدار همراهی کند. 

تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته و در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موفق شد با سه گل بر تیم سوریه غلبه کند و با ۱۶ امتیاز در صدر جدول گروه A این رقابت‌ها قرار گرفت. کره‌جنوبی نیز با برتری سه بر صفر برابر عراق و ۱۴ امتیار در رده دوم جدول قرار دارد. امارات با ۶ امتیاز در رتبه سوم جای گرفته و لبنان با ۵، عراق با ۴ و سوریه با ۲ امتیاز در رتبه‌های بعدی هستند.

کد خبر: 35363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =