هجوم احتمالی هواداران سوری مقیم اردن به ورزشگاه

سوری های مقیم اردن می خواهند در بازی تیم ملی کشورمان به ورزشگاه هجوم بیاورند.

به گزارش آتیه آنلاین، تیم ملی فوتبال کشورمان امشب از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه قویسمه اردن در دور ششم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ میهمان سوریه ست.

سایت «فوتبال سوریه» خبر داد دیدار تیم ملی این کشور مقابل ایران در  دور ششم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ با حضور تماشاگران در ورزشگاه القویسمه اردن برگزار خواهد شد.

این رسانه سوری ادامه داد: برای راحتی حضور تماشاگران در این بازی بلیت فروشی به صورت اینترنتی انجام شده است. طبق دستور العمل AFC بازی با ظرفیت نیمی از ورزشگاه القویسمه برگزار می شود. اردن یکی از کشورهایی است که تعداد زیادی شهروند سوری دارد و به همین خاطر فدراسیون سوریه این کشور را برای میزبانی از بازی های خانگی اش انتخاب کرده است.

بدین ترتیب ورزشگاه ۱۶ هزار نفری شهر امان با حضور ۸ هزار سوری مقیم اردن برگزار خواهد شد. دیدار قبل شاگردان اسکوچیچ با لبنان بدون حضور تماشاگر در شهر صیدا برگزار شد ولی در این بازی تیم ملی باید مقابل هواداران رقیب بازی کند.

شاگردان اسکوچیچ اکنون با ۱۳ امتیاز صدرنشین گروه اول انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ هستند. در مقابل سوریه با ۲ امتیاز قعرنشین جدول است و حذف این تیم تاحدودی قطعی شده است.

کد خبر: 35166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =