تمجید AFC از دختران فوتبال ایران

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا(ای‌اف‌سی) در گزارشی بار دیگر به تمجید از تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان پرداخت و نوشت: نماینده ایران برای کامل ماندن به مصاف گوکولام می‌رود اما نماینده هند به اولین پیروزی خود چشم دوخته است.

به گزارش آتیه آنلاین، سایت کنفدراسیون آسیا پیش از دیدار تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان با تیم گوکولام کرالا هند در گزارشی نوشت: نماینده هند در دیدار اول مقابل باشگاه امان اردن با نتیجه ۲-۱ شکست خورد و این در حالی است که شهرداری سیرجان با نتیجه مشابه مقابل بنیادکار ازبکستان به پیروزی رسید.

این سایت افزود: گوکولام کرالا شروع خوبی در برابر امان داشت و با ضربه خوب الشادای آچامپونگ در نیمه اول در ضدحمله پیش افتاد. با این حال، تغییر در ترکیب امان سبب شد تا گوکولام کرالا در نیمه دوم ۲ گل دریافت کند.

پریا پی وی، سرمربی گوکولام کرالا گفت: در دیدار برابر امان اردن نتوانستیم برخی از موقعیت‌های خود را تبدیل به گل کنیم و این شکست برای ما گران تمام شد. امان در کناره‌ها بسیار خوب بازی کرد و این چیزی است که در بازی بعدی روی آن کار می‌کنیم.

با این حال، شهرداری سیرجان در دقیقه ششم با گل رقیه جلال نسب حساب جدیدی را در بازی باز کرد تا اینکه زهرا علیزاده در نیمه دوم با گل فوق‌العاده‌ به گل رسید و سناریوی متفاوتی برابر ازبکستان رقم خورد.

مری جهان نجاتی گفت: بازی مقابل بنیادکار بسیار تاکتیکی و تکنیکی بود اما دست آنها را خواندیم و توانستیم پیروز از زمین بیرون بیاییم. سبک بازی خود را تغییر نخواهیم داد و به فوتبال هجومی ادامه می‌دهیم تا به سه امتیاز دیگر برسیم.

سرمربی شهرداری سیرجان ادامه داد: تمام بازی‌ها برای ما حکم فینال جام باشگاه‌های آسیا را دارد و دیدار امروز ما برابر تیم گوکولام کرالا هم تفاوتی نخواهد داشت و با همین رویکرد در مقابل این تیم پیش می‌رویم. کاملا روی بازی مقابل هند متمرکز شده‌ایم و تمام تلاش خود را برای کسب سه امتیاز می‌کنیم. با وجود اینکه کمتر با باشگاه‌های هندی آشنا هستیم اما با آنالیز بازی‌های آنها بهترین راه برای برد این تیم انتخاب می‌کنیم.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان با گذاشتن نظرسنجی نوشت: کدام تیم پیروز میدان می‌شود، شهرداری سیرجان یا  گوکولام کرالا هند.

کد خبر: 34532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =