طارمی: به تیم ملی بازنمی‌گردم

یک نشریه پرتغالی مدعی شد که مهدی طارمی در پیامی به رییس فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد تا زمانی که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی باشد، دیگر به این تیم باز نخواهد گشت.

به گزارش آتیه آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی فردا در هفته پنجم مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف لبنان خواهد رفت که در آستانه این دیدار خط خوردن مهدی طارمی از تیم ملی حاشیه های زیادی را همراه داشت.

ماجرا از این قرار بود که مصاحبه‌ای از اسکوچیچ در یک رسانه کروات منتشر شد که در آن گفته بود بازیکنان ایرانی در تاکتیک پذیری ضعف دارند اما این پایان کار نبود و طارمی با یک توییت جواب سرمربی را داد. همین مساله کافی بود تا دراگان اسکوچیچ تصمیم به خط زدن نام وی از فهرست تیم ملی بگیرد.

با این حال با گذشت چند روز از این جنجال، یک سایت پرتغالی مدعی شده که طارمی دیگر قصد ندارد برای تیم اسکوچیچ بازی کند.

نشریه ابولا در همین راستا مدعی شد که طارمی به رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرده تا زمانی که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی است دیگر به این تیم باز نخواهد گشت. با این حال سرمربی تیم ملی نیز از سوی مسوولان فدراسیون مورد حمایت قرار دارد.

تیم ملی فوتبال ایران روز پنجشنبه در چارچوب هفته پنجم دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره آسیا باید در شهر صیدا به مصاف تیم ملی لبنان برود.

کد خبر: 34531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =