داور دیدار ایران و سوریه مشخص شد

با اعلام اسامی داوران VAR، تیم داوری دیدار ایران و سوریه تکمیل شد و داورانی از کشور چین بازی شاگردان اسکوچیچ را قضاوت می کنند.

به گزارش آتیه آنلاین،  تیم ملی فوتبال ایران در پنجمین دیدار خود از مرحله مقدماتی جام جهانی، به مصاف لبنان می رود و سپس راهی اردن شده تا با سوریه دیدار کند. تیم داوری دیدار ایران و لبنان که از کشور قطر هستند، روز گذشته به بیروت رسیدند. چند روز پیش یک رسانه چینی اعلام کرد که داورانی از این کشور دیدار ایران و سوریه را سوت می زنند و حالا این تیم داوری با اضافه شدن یک داور با تجربه به عنوان داور VAR، تکمیل شد.

با اعلام کمیته داوران فیفا، ما نینگ داور معروف و باتجربه چینی قرار است دیدار ایران و سوریه را قضاوت کند. او 42 ساله است و ابتدا دیدار تیم های ملی کره جنوبی و امارات را در تاریخ 20 آبان داوری می کند و سپس راهی اردن شده تا قضاوت نبرد حساس ایران و سوریه را بر عهده بگیرد.

این داور چینی به همراه هموطنانش، هفته پر کاری را در قضاوت دیدارهای گروه A  خواهند داشت. دو هموطن او به نام های شی ژانگ و کائو یای پس از قضاوت دیدار کره جنوبی، در داوری دیدار ایران و سوریه نیز ما نینگ را همراهی می کنند. همچنین شن ینهائو از چین به عنوان داور چهارم این مسابقه انتخاب شده است. فو مینگ دیگر داور باتجربه چینی است. او قرار است به عنوان داور VAR در دیدار ایران و سوریه حضور داشته باشد.

کد خبر: 34305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =