داور ایرانی نامزد جایزه بهترین داور ۲۰۲۱ شد

تارنمای فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال فهرست نامزدهای جایزه بهترین داور فوتبال سال ۲۰۲۱ را معرفی کرد که نام «گلاره ناظمی» نیز در بین آنان به چشم می‌خورد.

به گزارش آتیه آنلاین، تارنمای فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال (IFFHS) در پایان ماه  نوامبر برندگان جوایز بهترین های سال ۲۰۲۱ را اعلام کرد که نام گلاره ناظمی نیز در بین نامزدهای کسب جایزه بهترین داور فوتبال زنان ۲۰۲۱ به چشم می‌خورد.

اسامی نامزدهای کسب جایزه بهترین داوران فوتبال زنان ۲۰۲۱ بدین شرح است:

آناستازیا پوستوویتوا از روسیه، استفانی فراپارت از فرانسه، استر استابلی از سوئیس، کاترینا مونزول از اوکراین، شونا شوکرولا از هلند، ادینا آلوس باتیستا از برزیل، ماریانا ده‌آلمیدا از آرژانتین، والریا پالما از شیلی، کارن دیاس مدنیا از مکزیک، آترین نسبیت از آمریکا، ملیسا بورخس از هندوراس، ‌ سالیما موکانسانگا از رواندا، برنادت کویمیرا از مالاوی، کیت جیسویز از استرالیا و یوشیما یاماشیتا از ژاپن.

این سایت عنوان کرد که استفانی فراپارت از فرانسه و آناستازیا پوستوویتوا از روسیه شانس بیشتری برای کسب این جایزه دارند.

فراپارت جایزه بهترین داور ۲۰۲۰ را دریافت کرده بود و در پایان ماه نوامبر این جایزه به داور برگزیده اهدا خواهد شد.

ناظمی داور بین‌المللی فوتسال بوده و در ایران نیز مسوولیت برگزاری مسابقات فوتبال زنان را برعهده دارد و دیدارهای لیگ فوتسال زنان را نیز قضاوت می‌کند. وی قضاوت دیدار افتتاحیه و فینال سومین دوره بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ بوینس‌آیرس و همچنین نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۱۹ اروپا را برعهده داشت. او در  جام جهانی ۲۰۲۱ فوتسال هم حاضر بود و در تیم داوری دیدار فینال رقابت‌ها نیز حضور داشت. علاوه بر این، ناظمی عنوان چهارمین داور برتر فوتسال جهان در سال ۲۰۱۸ را بدست آورد و تاکنون نام او در فهرست بهترین داورن فوتسال جهان قرار گرفته است.

کد خبر: 34259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =