دختران بسکتبال با شکست آغاز کردند

تیم ملی بسکتبال زنان ایران در نخستین دیدار خود از رقابت‌های سطح «ب» کاپ آسیا در سال ۲۰۲۱ برابر لبنان تن به شکست داد.

به گزارش آتیه آنلاین، مسابقات سطح ب کاپ ۲۰۲۱ آسیا از امروز(یکشنبه) در اردن آغاز شد و تیم ملی بسکتبال زنان در نخستین دیدار برابر لبنان با نتیجه ۶۶ بر ۶۴ بازی را واگذار کرد.

بانوان ایران با ترکیب معصومه اسماعیل‌زاده، ادنا عیسائیان، دلارام وکیلی، شادی عبدالوند و آناهیس خداوردیان این بازی را آغاز کردند.

ملی‌پوشان ایران کوارتر اول را با نتیجه ۲۱ و ۲۱ به پایان رساندند و پس از آن کوارتر دوم با نتیجه ۱۹ بر ۱۶ به سود ایران به پایان رسید.

کوارتر سوم این دیدار با نتیجه ۱۴ بر ۱۱ به نفع تیم لبنان به پایان رسید و در نهایت تیم ملی ایران این دیدار را با نتیجه ۶۶ بر ۶۴ واگذار کرد.

ادنا عیسائیان با کارایی ۱۹، دلارام وکیلی با کارایی ۱۸ و معصومه اسماعیل‌زاده با کارایی ۱۲، موثرترین بازیکنان ایران در دیدار مقابل لبنان بودند.

تیم ملی بسکتبال زنان ایران در دومین دیدار خود در رقابت‌های سطح ب کاپ آسیا ۲۰۲۱ که به میزبانی اردن در حال برگزاری است، فردا د(وشنبه ۱۷ آبان ماه) از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه (به وقت تهران) به مصاف تیم سوریه خواهد رفت.

۶ تیم در مسابقات دسته ب کاپ آسیا رقابت می‌کنند. این تیم‌ها براساس رنکینگ جهانی به دو گروه تقسیم شده‌اند. ایران، لبنان و سوریه در گروه A و تیم‌های اندونزی، اردن و قزاقستان در گروه B قرار دارند. قهرمان این دوره از رقابت‌ها به دسته الف کاپ آسیا صعود خواهد کرد.

مسابقات سطح ب کاپ ۲۰۲۱ آسیا از ۱۶ تا ۲۲ آبان‌ماه برگزار می‌شود.

کد خبر: 34258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =