سنگینی بار سرخ‌پوشان بر دوش دو ستاره

تیم پرسپولیس تهران در پایان فصل بیستم بازیکنان زیادی را از دست داد و حالا تمام امیدش تنها به دو بازیکن است.

به گزارش آتیه آنلاین، پس از رفتن بازیکنانی نظیر احمد نوراللهی و پیش از وی محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و رامین رضاییان از تیم پرسپولیس، هواداران این تیم نگران شدند که از تیم پرستاره چند فصل اخیرشان که جام‌های قهرمانی را یکی پس از دیگری درو می‌کرد، خبری نیست و حالا با نفراتی که جایگزین این مهره‌ها شده‌اند نمی‌توان به پرسپولیس لیگ بیست و یک چندان امیدوار بود. البته در این میان کادر فنی و مدیریت پرسپولیس بر این باور بود که نفرات تازه وارد هم هر کدام مهره موثری خواهند بود اما واقعیت این است که  هیچ‌یک از نفرات باقی‌مانده و بازیکنان فعلی پرسپولیس در حد و اندازه‌های بازیکنانی که از این تیم به دلایل مختلف جدا شده‌اند نیستند.

در این بین اگر نگاهی به عملکرد تیمی سرخپوشان در چهار هفته‌ای که از لیگ گذشته است، بیندازیم به این نتیجه می‌رسیم که تنها دو بازیکن باقی مانده از جمع آن ستارگان مانده‌اند که کادر فنی پرسپولیس هنوز هم بار اصلی تیم را بر دوش این دو نفر گذاشته است. مهدی ترابی و وحید امیری این دو بازیکن هستند که به نوعی توانستند موثرترین مهره‌های پرسپولیس در این بازی‌ها باشند هرچند بار سنگین نبودن نفرات جدا شده بسیار بیشتر از تاثیرگذاری این دو نفر بود و همین شد که در این هفته‌ها تیمی را از یحیی گل محمدی شاهد باشیم که انگار توان کافی برای برنده شدن در زمین را ندارد. 

شاید یحیی و دستیارانش تصور می‌کردند که عیسی‌ آل‌کثیر، سیامک نعمتی، احسان پهلوان و میلاد سرلک را هم بتوانند بازیکنان جریان سازی در ترکیب پرسپولیس باشند اما نتایج و عملکرد نشان داد که همچنان نبود بازیکنانی که از تیم پرسپولیس جدا شدند تاثیرگذارتر از تمام تلاش‌های دیگر در این تیم است. 

اما چرا می‌توان بر این باور بود که امیری و ترابی تنها ستارگان این روزهای تیم پرسپولیس هستند؟ برای پاسخ به این سوال می‌توان استناد کرد  به چند پاس‌گل عالی امیری در اوایل فصل جاری لیگ برتر و گل‌های پرشماری را در نظر بگیریم که ترابی در لیگ‌های نوزدهم و بیستم یا شخصاً برای پرسپولیس زد یا برای یارانش پایه‌گذاری کرد. در این فصل نیز نگاه‌ها به ترابی خیره است و همه از اون انتظار دیدن یک مهاجم تمام عیار را دارند.

کد خبر: 34249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =