آجورلو: به دنبال سومین ستاره آسیا هستیم

مدیرعامل باشگاه استقلال در مراسم تجلیل از پیشکسوتان این باشگاه، گفت: مجموعه استقلال در مسیر رسیدن به هماهنگی برای موفقیت و کسب ستاره سوم در آسیا است.

به گزارش آتیه آنلاین، «مصطفی آجورلو» امروز (دوشنبه) با بیان اینکه پیشکسوتان استقلال صاحب خانه واقعی این مجموعه ورزشی هستند اظهار داشت: باعث افتخار است که خادم این مجموعه بزرگ هستم و ترجیح می‌دهم به جای حرف به عمل تکیه کنم تا استقلال به جایگاه واقعی خود برسد.

وی ادامه داد: استقلال دارایی زیادی داشته و دارد که نمونه بارز آن پیشکسوتان هستند.کار در آن مهمترین وظیفه است.

مدیرعامل استقلال هدف خود را در استقلال کسب ستاره دانست و گفت: برای این کار هماهنگی خوبی با کادر فنی داریم و گام نخست رسیدن به این هدف، موفقیت در داخل ایران است. با کسی هم مشکلی نداریم. امیدوارم پیشکسوتان نیز در کنار باشگاه باشند تا گام‌های اساسی راحت تر برداشته شود. مبادا که حریف از بستر اختلاف ما استفاده کند باید منسجم و هماهنگ باشیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: باید تسهیلاتی برای پیشکسوتان در نظر گرفت که امیدوارم با کمک کمیته پیشکسوتان به مراحل نهایی برسد. نباید کسی که این همه افتخار کسب کرده در تنگنا زندگی کند. باید یک تعاونی درست شود و پیشکسوتان عضو شوند و امثال من هم در آن نباشد.

آجورلو با بیان اینکه به دنبال حرفه‌ای شدن در تمام زمینه‌ها هستیم، افزود: چهل سال است که استقلال زمین تمرین ندارد و هر روز باید به دنبال جا باشد این در شان باشگاه نیست. استقلال بزرگ است و بزرگ می‌ماند.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: برخی می‌گویند آجورلو برای بزرگ شدن به باشگاه آمده اما من می گویم برای خدمت به بزرگان استقلال آمدم و اجازه نخواهم داد کمترین سواستفاده از تیم شود. باشگاه بزرگانی دارد که تاریخ فوتبال هستند باید با هم تفاهم کنیم و برای سربلندی استقلال تلاش کنیم. باید با برند استقلال در زمینه‌های مختلف کارآفرینی شود و پیشکسوتان از سود این کارها به منفعت برسند.

مدیر عامل استقلال در بخشی از سخنان خود با اشاره به رفع مشکلات پیشکسوتان گفت: با کمک علی نامداری به دنبال احداث ۲۰۰ واحد مسکونی هستیم تا به پیشکسوتان باشگاه اهدا شود.

کد خبر: 34247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =