پرسپولیس-گل‌گهر ؛ تلاش یحیی برای رهایی از بحران

تیم پرسپولیس امروز به مصاف تیم گل گهر خواهد رفت تا با پیروزی مقابل این تیم شکست هفته قبل را جبران کند.

به گزارش آتیه آنلاین، هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با برگزاری ۵ مسابقه روز دوم خود را سپری خواهد کرد و در یکی از دیدارهای حساس امروز، تیم پرسپولیس تهران باید به مصاف تیم گل گهر سیرجان برود.  

تیم پرسپولیس فصل جدید را خوب شروع نکرده و در چند وقت اخیر حواشی زیادی داشته است.سرخ پوشان در دیدار مقابل آلومینیوم اراک، شکست نا امید کننده‌ای را تجربه کردند و وارد بحران شدند.پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس، بسته است و گل محمدی سرمربی این تیم نمی‌تواند بازیکنان مد نظر خود را به خدمت بگیرد.پرسپولیس این هفته میزبان گل گهری است که انگیزه‌های زیادی برای این دیدار خواهد داشت.پرسپولیس با کسب ۶ امتیاز از ۳ دیدار، در رده پنجم جدول قرار دارد.

تیم فوتبال گل گهر نیز تا این جای فصل، عملکرد خوبی از خود نشان داده است.شاگردان قلعه نویی در ۳ دیدار گذشته خود، صاحب ۲ برد و یک تساوی شده اند.گل گهر هفته گذشته توقف بد موقعی مقابل نساجی داشت.گل گهر برای جا نماندن از سایر مدعیان، محکوم است تا مقابل پرسپولیس به برتری برسد.

پرسپولیس در دو بازی فصل قبل مقابل گل‌گهر قلعه‌نویی نمایشی فوق‌العاده داشت و در مجموع 8 گل زد و فقط یک گل خورد اما بدون شک هم پرسپولیس با تیم فصل قبلش تفاوت‌های چشمگیر دارد هم اینکه تیم سیرجانی تقویت شده و پرمهره‌تر از تیم پارسال است.  امروز قلعه‌نویی به خاطر محرومیت طولانی مدتش روی نیمکت گل‌گهر نیست اما بازی دو تیم مثل دیدار برگشت فصل قبل می‌تواند حواشی زیادی داشته باشد،بازی امروز احتمالاً مسابقه نزدیک و دشواری برای هر دو تیم خواهد بود اما اگر پرسپولیس در این مسابقه برنده نباشد بحث‌ها و نکته‌های منفی درباره شرایط فنی پرسپولیس ادامه خواهد داشت و این مساله به خاطر تعطیلی دو هفته‌ای مسابقات اصلاً برای این تیم خوب نیست.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم به ایجاد تغییر در ترکیب سرخپوشان دارد. او قصد دارد خطوط سه‌گانه زمین را برای تقابل با شاگردان امیر قلعه نویی در گل گهر سیرجان تغییر دهد تا پرسپولیس با آرامش و تمرکز بیشتری مشغول دفاع و انجام حملات شود.از قرار معلوم وحید امیری دیگر به عنوان مدافع بازی نخواهد کرد تا به عنوان بازیکنی که پشت مهاجم خواهد بود به میدان برود و سعید آقایی از ابتدا در ترکیب این تیم به عنوان مدافع چپ بازی کند. ترکیب خط دفاعی پرسپولیس به همین جا ختم نمی‌شود و شوک یحیی به بازیکنان خود با قوت گرفتن نیمکت نشینی سیدجلال حسینی همراه خواهد بود.

همچنین مصدومیت امید عالیشاه و سیامک نعمتی در پرسپولیس باعث شده تا اسم آنها در جمع بازیکنان اصلی حضور نداشته باشد.سرمربی پرسپولیس که از عملکرد مهاجمان خود در دیدار با آلومینیوم راضی نیست به احتمال فراوان بار دیگر مهدی عبدی را در خط حمله قرار خواهد داد. عملکرد عیسی آل کثیر و حامد پاکدل در تمرینات تیمی چندان مطلوب نبوده است تا عبدی بار دیگر به عنوان مهاجم اول برای پرسپولیس بازی کند.

کد خبر: 33843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =