شکست تراکتوری‌ها در دیدار با پیکان

سرخ پوشان تبریزی در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال مقابل تیم پیکان ۲ بر یک تن به شکست دادند.

به گزارش آتیه آنلاین، دیدار تیم های تراکتور و پیکان عصر جمعه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز آغاز شد. 

در نیمه نخست بازی شاگردان کریمی بازی را طوفانی شروع کردند و در دقیقه ۶ پیمان بابایی با ضربه سر دروازه فرهاد کرمانشاهی را باز کرد.

تیم پیکان بعد از دریافت گل زود هنگام از تراکتور دقایق بیشتری از بازی، مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت تا اینکه در دقیقه ۳۶ بازی اسماعیل بابایی با ضربه شوت محکم از پشت محوطه جریمه موفق به گلزنی شد تا نتیجه بازی به تساوی بکشد .

در ادامه بازی و به فاصله سه دقیقه تیم پیکان با استفاده از انگیزه مضاعف خود و اشتباه خط دفاعی تراکتور توسط محمد جواد آزاده به گل دوم دست یافت تا این نیمه با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم مهمان خاتمه یابد.

در نیمه دوم بازی به رغم اینکه شاگران کریمی حملات زیادی را روی دروازه پیکان ترتیب دادند ولی موفق به گلزنی نشدند و در دقیقه ۶۷ بازی ضربه سر محمد حسین فلاح بازکین پیکان با اخلاف اندک از دروازه اخباری به بیرون رفت.

تیم تراکتور با ترکیب محمدرضا اخباری، سید ابوالفضل رزاق‌پور، سید عبدالله حسینی، اکبر ایمانی، سامان نریمان جهان، علی دشتی(هادی حبیبی نژاد)، پیمان بابایی، سعید واسعی(علی فتحی)، آرش قادری، عبدالله ناصری(محمد قنبری) و بهزاد سلامی(هادی محمدی) مقابل پیکان صف آرایی کرد.

تیم پیکان در این بازی با ترکیب فرهاد کرمانشاهی، امیرحسین رنگرز، امیرحسین غلامی، بهروز نوروزی فر، نادر محمدی، اسماعیل بابایی، پیمان رنجبری(ابراهیم صالحی)، محمدجواد آزاده(رامین داوودی)، مجتبی حقدوست(محمد امین درویشی)، محمدحسین فلاح(سامان فلاح) و غلامرضا ثابت ایمانی(حسین پور امینی) وارد میدان شد.

داوری این بازی را سید علی اصغر مومنی، سید یعقوب حجتی، هیوا بهمنی، امیر سامان سلطانی و مسعود فلاح به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

به گزارش ایرنا، در طول بازی سعید واسعی و سامان نریمان جهان از تیم تراکتور و محمد امین درویشی از تیم پیکان کارت زرد دریافت کردند.

تیم تراکتور با نتیجه امروز مقابل پیکان با سه امتیاز در رده یازدهم جای گرفت و تیم پیکان با هفت امتیاز موقت به رده پنجم جدول لیگ برتر فوتبال صعود کرد.

کد خبر: 33789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =