استقلال ۱ _۱ فجرسپاسی/ تقسیم دقیقه نودی امتیازات در شیراز

دیدار دو تیم استقلال و فجر سپاسی شیراز با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش آتیه آنلاین،تیم‌های استقلال و فجر سپاسی شیراز در هفته چهارم لیگ برتر باشگاه‌های ایران امروز(جمعه) در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف یکدیگر رفتند.

قضاوت این دیدار را «مرتضی منصوریان» با کمک‌های «آرمان اسعدی» و «یعقوب سخندان» بر عهده داشت.

تیم‌های استقلال و فجر سپاسی شیراز پس از هشت سال در بالاترین سطح فوتبال ایران (لیگ برتر) در ورزشگاه حافظیه به مصاف یکدیگر رفتند.

استقلال پس از سه برد متوالی در لیگ برتر به دنبال پیروزی و سه امتیاز کامل مسابقه بود تا مقتدرانه‌ترین شروع خود در تاریخ لیگ برتر را جشن بگیرد.

از طرف دیگر فجر سپاسی که پس از دو شکست در دو هفته ابتدایی لیگ برتر بازی قبلی خود را در آبادان با پیروزی پشت سر گذاشته بود به دنبال استفاده از شرایط میزبانی بود تا نوار موفقیت‌های استقلال را پاره کند.

در دقیقه ۱۹: استقلال بهترین موقعیت را برای گلزنی به دست آورد، همکاری کوین یامگا و قاسمی نژاد باعث شد تا مهاجم فرانسوی آبی‌پوشان با ایمان صادقی تک به تک شود اما ضربه عجیب یامگا به خارج رفت.

دقیقه ۵۶: شوت محکم و سرکش حمید نعمتی را سیدحسین حسینی با سینه دفاع کرد تا فجر نیز موقعیت خطرناکی را به روی دروازه استقلال خلق کند.

فجر ترمز فرهاد را کشید؛ توقف استقلال در ثانیه‌های پایانی

در دقیقه ۶۰: ارسال کرنر از جناح راست فجر سپاسی با خطای مدافع شیرازی‌های روی محمد دانشگر همراه شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد، این بار دیگر خبری از ایستادن وریا غفوری پشت توپ نبود و کوین یامگا از روی نقطه پنالتی دروازه فجر سپاسی را باز کرد.

در دقیقه ۹۰: مهاجم تیم فجر سپاسی در محوطه جریمه استقلال سرنگون شد که شیرازی‌ها اعتقاد به پنالتی داشته و اعتراض تندی به تصمیم داور کردند.

در دقیقه ۹۵: ارسال کرنر از جناح چپ به داخل محوطه ۶قدم و اشتباه محمد دانشگر در یارگیری با خروج بد سید حسین حسینی همراه شد و سیروان خسروی با ضربه سر دروازه استقلال را باز کرد.

امروز سالگرد دو مرد تاریخ ساز باشگاه استقلال بود، بازیکنان این تیم یاد و خاطره منصور پورحیدری و علی‌دانایی‌فرد را گرامی داشته و با بنری که روی آن نوشته شده بود «اسطوره‌هایی که از یاد نمی‌روند» به میدان رفتند.

تعدادی از تماشاگران قصد ورود به ورزشگاه را داشتند اما از حضور آنها ممانعت به عمل آمد، این عده در ادامه خود را به سکوهای حافطیه رساندند که اعتراض مربیان و مسوولان استقلال را به همراه داشت و ناظر بازی اعلام کرد تا زمانی که این افراد خارج نشوند اجازه برگزاری بازی را نخواهد داد و ماموران حاضر در ورزشگاه تماشاگران را به بیرون هدایت کردند تا بازی آغاز شود.

فجر ترمز فرهاد را کشید؛ توقف استقلال در ثانیه‌های پایانی

پس از اعلام خطای پنالتی محمد قنبری روی محمد دانشگر، کادرفنی و بازیکنان استقلال به شدت به داور اعتراض کردند. اعتراض های کلانتری به منصوری حتی پس از به ثمر رسیدن گل یامگا ادامه یافت. مدیر رسانه‌ای تیم فجر پس از اعلام پنالتی قصد داشت با نشان دادن تصویر صحنه به این موضوع اعتراض کند اما داود رفعتی، ناظر بازی گوشی وی را ضبط کرد.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، وریا غفوری جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند(زبیر نیک نفس)، کوین یامگا، امین قاسمی‌نژاد(زبیر نیک نفس)، رودی ژستد(زبیر نیک نفس)

ترکیب فجر سپاسی شیراز:

ایمان صادقی، عرفان معصومی، محمد قنبری، علی مولایی، سیروان قربانی، سعید زارع، حمید نعمتی(سجاد عبدویی)، میلاد احمدی(علی نبی زاده)، احمد زنده روح، رضا آقابابایی و محمد کاظمی(حسین مهربان)

کد خبر: 33788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =