استقلال- فجرسپاسی؛ شاگردان مجیدی در اندیشه تداوم پیروزی

تیم استقلال تهران امروز در شیراز میهمان فجرسپاسی خواهد بود تا دیداری از هفته چهارم را برگزار کنند.

به گزارش آتیه آنلاین، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امروز وارد هفته چهارم خواهد شد و تیم استقلال تهران در شیراز به مصاف تیم فجر سپاسی خواهد رفت. دو تیم استقلال و فجر سپاسی شیراز از ساعت ۱۶ با هم دیدار می‌کنند. استقلال در شرایطی در این بازی به میدان می‌رود که پیش از این در تمام دیدارهای خود به پیروزی رسیده است و برای تداوم روند پیروزی‌های خود در اندیشه کسب این پیروزی خارج از خانه است. 

تیم فجر سپاسی شیراز از ۳ بازی قبلی خود دو شکست و یک پیروزی کسب کرده است. تیمی که بعد از سال‌ها دوری از لیگ برتر توانسته به این مسابقات بازگردد و در سطح نخست لیگ فوتبال بازی کند، در تلاش خواهد بود از فرصت دیدار با استقلال بهره برده و توانمندی خود را نشان دهد. برای همین از انگیزه زیادی برخوردار است و این انگیزه بالا قطعا کار استقلالی‌ها را سخت خواهد کرد. 

فجرسپاسی فصل گذشته قهرمان رقابت‌های لیگ یک شد و موفق شد مجوز حضور در لیگ برتر را به دست آورد.شاگردان کلانتری موفق شدند هفته گذشته مقابل صنعت نفت آبادان به برتری ۲ بر صفر برسند و نخستین برد خود را در لیگ برتر جشن بگیرند.فجرسپاسی این هفته سد محکمی به اسم استقلال را پیش روی خود می‌بیند و کار آسانی مقابل آبی پوشان پایتخت ندارد، اما برد مقابل صنعت، می‌تواند انگیزه آن‌ها را برای این دیدار افزایش دهد. فجرسپاسی در ۳ دیدار گذشته خود، ۲ شکست به دست آوره و صاحب یک برد شده است.این تیم شیرازی با ۳ امتیاز، در رده نهم جدول قرار دارد.

در سوی مقابل استقلال روزهای فوق العاده را با اسطوره باشگاه خود یعنی فرهاد مجیدی پشت سر می‌گذارد.آبی پوشان هفته گذشته موفق شدند با تک گل ارسلان مطهری، مقابل تراکتور به برد ارزشمندی برسند و سومین برد متوالی خود را به دست آورند.استقلال برای اینکه بتواند چهارمین برد متوالی خود را جشن بگیرد و بهترین شروع تاریخ لیگ برتر خود را به دست بیاورد، باید از سد فجرسپاسی پر انگیزه در شیراز عبور کند.استقلال با ۳ برد و گرفتن ۹ امتیاز، در رده دوم جدول قرار دارد.

آبی پوشان به لحاظ نتیجه‌گیری در بهترین فرم ممکن قرار دارند و تلاش زیادی برای کسب چهارمین پیروزی متوالی در شروع لیگ خواهند داشت؛ و تقابل این انگیزه‌ها می‌تواند این بازی را تبدیل به دیداری زیبا نماید.مجیدی برای این بازی همه داشته‌های خود را در اختیار دارد و از خرید جدید و فرانسوی‌اش در خط حمله نیز رونمایی خواهد کرد. آبی‌ها امیدوارند رودی ژستد هم همچون کوین یامگا شروعی قابل قبول برای این تیم داشته باشد.در سه هفته گذشته از لیگ جنگ صدرنشینی بین استقلال و سپاهان داغ است و آبی‌ها امیدوارند با پیروزی احتمالی در شیراز این تنور را همچنان داغ نگه دارند.استقلال یکی از ۴ تیمی هست که هنوز دروازه‌اش در این فصل باز نشده و مهاجمان این تیم ۴ بار در ۳ بازی گذشته موفق به گلزنی شده‌اند. فجر سپاسی نیز در ۳ بازی گذشته ۲ گل زده و ۲ گل خورده دارد.

کد خبر: 33771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =