صدای بچه غول در آمد!

کتاب صوتی بچه غول نوشته‌ رضا خراسانی، داستانی تخیلی و فانتزی درباره بچه غولی بامزه است که یک روز از نقاشی کودکی بیرون می‌آید و پا به دنیای واقعی می‌گذارد و با سرک کشیدن به صفحات دیگر نقاشی همه چیز را می‌بلعد!

به گزارش آتیه آنلاین، شروع داستان بچه غول از جایی است که بچه کوچولویی در دفتر نقاشی خود گربه‌ای می‌کشد. اما در پایان متوجه می‌شود نقاشی گربه‌اش بیشتر شبیه به بچه غول شده است. بعد از خوابیدن او بچه غول از نقاشی بیرون می‌آید و به صفحات قبلی دفتر سرک می‌کشد و همه نقاشی‌های کودک کوچولو را می‌بلعد.

رضا خراسانی با نوشتن کتاب بچه غول قصد دارد کودکان را به دنیای فانتزی و خیالی ببرد و به آن‌ها کمک کند از خلاقیت خود استفاده کنند و با چیزهای تازه آشنا شوند.

کتاب صوتی بچه غول برای چه کودکانی مناسب است؟
این کتاب برای کودکان ۳ تا ۸ سال مناسب است. همچنین والدینی که قصد دارند برای بچه‌های خود قصه‌های سرگرم‌کننده و فانتزی بگویند می‌توانند این داستان جذاب را گوش کنند.

در بخشی از کتاب صوتی بچه غول می‌شنویم:
کوچولو توی این صفحه چند تا سرباز کشیده بود که داشتند طبل و شیپور می‌زدن. کنار اونا چندتا سرباز دیگه رژه می‌رفتن. قورت دادن اون همه طبل و شیپور برای بچه غول خیلی سخت بود. شکمش هم حسابی پر شده بود و ورم کرده بود. ولی چاره‌ای نداشت. چون می‌ترسید صدای طبل و شیپورا کوچولو رو از خواب بیدار کنه. سربازای شجاع از کارهای بچه غول عصبانی شدن و تفنگاشونو درآوردن تا اونو بکشن. اما بچه غول دهنشو باز کرد و همهٔ اونا رو یه جا بلعید.

مشخصات کتاب صوتی
نام کتاب: کتاب صوتی بچه غول
نویسنده: رضا خراسانی
گوینده: پریماه خراسانی
ناشر صوتی: انتشارات اساطیر پارسی
سال انتشار: ۱۴۰۰
فرمت کتاب: MP۳
مدت: ۱۱ دقیقه
زبان: فارسی
موضوع کتاب: کتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
۱۱۰۰۰ تومان - ۲.۴۹ یورو

کتاب صوتی بچه غول را در اپلیکیشن کتابراه گوش کنید.

کد خبر: 33610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =