در تلاش برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها هستیم

دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران از تلاش‌های فدراسیون برای ایجاد شرایط مناسب حضور زنان در ورزشگاه‌ها خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین، حسن کامرانی‌فر؛ دبیر کل فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم بزرگداشت روز مربی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین، اظهار داشت: روز مربی فرصت مناسبی است که اهالی ورزش به ویژه کسانی که در بدنه مدیریتی ورزش هستند، روی بخش بهبود فنی و کیفی مربیان برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشند تا رفته رفته شاهد این باشیم که در رشته‌های مختلف مربیان عالی و سطح یک حضور داشته باشند و نیازی به استفاده از مربیان خارجی گران قیمت نداشته باشیم. در واقع باید به این موضوع اذعان کنیم که ورزش ایران نیاز به پرورش مربیان با سواد و فنی بیشتری دارد.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون فوتبال در این زمینه اقدامات خوبی صورت داده است، گفت: فدراسیون فوتبال برای ارتقا سطح مربیان در فواصل زمانی مختلف اقدام به برگزاری دوره‌های بین المللی زیادی کرده است. دوره‌هایی که به افزایش سواد فنی مربیان کمک می‌کند و در نهایت منجر می‌شود فوتبال ایران در چند سال آینده از نظر بهره‌مندی از مربیان فنی و با کیفیت از پتانسیل بالایی برخوردار شود.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در باره حضور زنان در ورزشگاه‌ها و استادیوم‌های فوتبال که چندی قبل موجب ایجاد حواشی و برخی شایعات شد، اظهار داشت: این درخواست فدراسیون و جامعه فوتبال هست که شرایطی به وجود بیاید که زنان به ورزشگاه بیایند. باید به این سمت برویم که زنان هم به ورزشگاه بیاید. به هر حال آنچه واقعیت دارد این است که موضوع بهبود شرایط و فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها در حال بررسی است و سازمان لیگ هم در این ماجرا اقداماتی صورت داده و می‌دهد. زنان علاق‌مدان به فوتبال باید این را بدانند که ما  دنبال این هستیم شرایط حضور هواداران چه زن و چه مرد را فراهم کنیم.

کد خبر: 33049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =