کرونا جان سه کرمانشاهی دیگر را گرفت

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته سه نفر دیگر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا فوت کردند، گفت: مجموع جان‌ باختگان در این استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۲ هزار و ۶۷۱ نفر رسیده است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، «مهدی محمدی» افزود: در شبانه‌روز گذشته ۲۳۶ نفر شامل ۸۷ بیمار مثبت بستری و ۱۴۹ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که در مقایسه با روز گذشته ۹۳ نفر بیشتر است.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون ۸۳۹ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند که تعداد آنها نسبت به روز گذشته پنج نفر بیشتر شده است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: از این تعداد، ۱۷۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و حال ۳۳ نفر هم وخیم است.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۹ نفر در مراکز درمانی استان با علایم بیماری کرونا بستری و ۱۷۸ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

محمدی ادامه داد: در شبانه روز گذشته ۲۹۴ بیمار هم در مراکز درمانی استان کرمانشاه برای تزریق رمدسیویر بستری موقت شدند که نسبت به روز قبل ۱۵ نفر کمتر است.

براساس رنگ بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های پاوه، جوانرود و سرپل ذهاب همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

براساس این گزارش، شهرستان‌ های کرمانشاه، هرسین، سنقروکلیایی، کنگاور، صحنه، اسلام آبادغرب و روانسر در وضعیت نارنجی و شهرستان های قصرشیرین، ثلاث باباجانی، گیلانغرب و دالاهو نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهرستان و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.  

کد خبر: 31809

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =