کشف ۲ ونیم تن مواد مخدر در لارستان

 فرمانده انتظامی لارستان فارس گفت: ۲ و نیم تن انواع مواد مخدر ظرف ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۰ و یک ماه پایانی سال پیش از آن در مبادی ورودی و خروجی این شهرستان به سمت شیراز و بندرعباس کشف و ضبط شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ داود امجدی اظهار داشت: همچنین در این مدت ۲۶۰ نفر از قاچاقچیان و توزیع‌ کنندگان مواد مخدر دستگیر شدند.

وی بیان کرد: علاوه بر کشف بیش از ۵۰ قبضه سلاح گرم (جنگی و شکاری) از قاچاقچیان پاکسازی محله‌های آلوده نیز در دستور کار ویژه پلیس این شهرستان قرار گرفته است.

امجدی با اشاره به اینکه جاده‌های لارستان از مسیرهای ترانزیتی محسوب می شود و محل عبور کالاهای قاچاق، مواد مخدر و اتباع بیگانه است گفت: تاکنون در زمینه قاچاق کالا در مسیرهای ترانزیتی ۱۸۱ پرونده در محاکم قضایی تشکیل شده است.

او بیان کرد ارزش ریالی کالاهای کشف شده ۳۹۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال است و در این زمینه ۱۷۵ خودرو توقیف شد و ۲۰۰ نفر دستگیر شده‌اند که در این حوزه نیز شهرستان لارستان در بین ۳۶ شهرستان استان فارس رتبه نخست را داشته است.

وی با بیان اینکه پلیس لارستان نیز در زمینه کشف سرقت و مبارزه قاطع با هنجارشکنان نیز عملکرد مثبتی داشته است، گفت: لارستان با کشف۹۶ درصدی سرقت ها بین ۳۶ شهرستان استان فارس رتبه نخست را نیز طی ۶ ماه نخست سال جاری کسب کرد.

 شهرستان ۲۲۰ هزار نفری لارستان به مرکزیت شهر لار در فاصله حدود ۳۸۰ کیلومتری جنوب شیراز واقع است.

کد خبر: 31800

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =