۹۱۳ واحد مسکونی برای شهروندان خراسان شمالی در حال ساخت است

 معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: این بنیاد از سال گذشته  ساخت ۹۱۳ واحد مسکونی در شهرهای استان را آغاز کرده است که این پروژه ها از ۲۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت دارد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، حسین جزمی اظهار داشت: این واحدهای مسکونی برای اقشار هدف شهری در حال ساخت است و برای اجرای آنها ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات با نرخ پنج درصد پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: اکنون ۴۰۷ واحد مسکونی در شهرهای بجنورد، چناران شهر و حصارگرمخان از توابع شهرستان بجنورد در حال ساخت است که به طور متوسط ۷۵ درصد پیشرفت دارد که ۲۵۱ واحد مسکونی از این تعداد تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه در شهر سنخواست شهرستان جاجرم ۲۵ واحد مسکونی با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در حال اجراست  افزود: اجرای ۲۶۰ واحد در شهرهای ایور و درق شهرستان گرمه هم به طور متوسط ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۱۵۰ واحد تا پایان سال بهره برداری می شود.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی افزود: ساخت  ۳۳ واحد مسکونی در شهر زیارت شهرستان شیروان هم با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد در دست پیگیری است که ۱۰ واحد تا پایان سال بهره برداری می شود.

جزمی خاطرنشان کرد:در شهر اسفراین هم ساخت ۱۸۸ واحد مسکونی در قالب پروژه اقدام ملی مسکن در دست اجرا است که به طور متوسط ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.  

وی خاطرنشان کرد: این بنیاد از ابتدای تشکیل استان تاکنون یکهزار و ۹۳۴ واحد مسکونی در نقاط شهری ساخته و به متقاضیان تحویل داده است که ۸۲۴ واحد از محل تسهیلات سفر رهبر معظم به استان بوده است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی افزود: به همت این بنیاد، پنج هزار و ۴۵۱ واحد مسکونی هم در قالب طرح مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر  استان ساخته شده است.

استان خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آن در روستاها سکونت دارند.  

کد خبر: 31740

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =