عزیزی خادم: در فدراسیون فوتبال شفاف‌سازی کردیم

رییس فدراسیون فوتبال گفت: در حال حاضر فوتبال ملی شده و در فدراسیون فوتبال همه چیز شفاف است.

به گزارش آتیه آنلاین، «شهاب الدین عزیزی خادم» رییس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: موفقیت های بی سابقه تیم ملی ایران لطف خدا و دعای خیر ملت و زحمت کادر فنی و بازیکنان است. برد و باخت جزو لاینفک هر فوتبال است و باید به مسیر هفت ماه پیش فدراسیون در دوران ریاست گذشته برگردیم؛ صاحبان فوتبال مردم ایران هستند و فوتبال به ثبات رسیده است.

وی افزود: تلاشمان را برای میزبانی کردیم و فدراسیون فوتبال مصر است و بازی با تماشاگر لذت خود را دارد؛ فدراسیون به تنهایی تصمیم گیرنده نیست و در همین راستا تابع نظر جمعی است و امیدواریم بازی های آتی را با همین مولفه ها با تماشاگر داشته باشیم و همه از دیدن فوتبال لذت ببرند. امیدوارم بتوانیم آن تهدیدات را برطرف کنیم و در همین راستا فدراسیون خود را مکلف می داند.

رییس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: فدراسیون نگاه زیربنایی و توسعه ای دارد. ما خود را مصون نمی دانیم و اشتباه هم می کنیم. به حدی که در فوتبال زمان رصد رسانه ها را نداشتیم و مشکلاتی هست که در این چند سال گذشته در فوتبال و فوتسال مردان و زنان حل نشده بود. فدراسیون به کار علمی و توسعه ای معتقد است.

وی ادامه داد: برخی افراد به‌دنبال عوام فریبی و بازی های کودکانه و تخریب فوتبال ملی هستند. عده کمی هستند که برای ۲۰ سال فوتبال را گروگان گرفته بودند ولی الان فوتبال ملی شده است. بهترین معیار انسان ها عملکرد آنهاست. 

عزیزی خادم عنوان کرد: تخریب کردن و افترا بستن نخ نما شده است و رفتار فدراسیون دانش بنیان است. نمونه آن را برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران خواهید دید که ۱۱ هزار نفر از محروم ترین افراد جامعه امروز در پروژه استعدادیابی کشوری دیده شدند. 

وی افزود: تیم ملی فوتبال زنان سرافرازانه برای اولین بار به جام ملت ها صعود کرد و وضعیت داوری و دستمزدها را هم می بینید. این حاشیه سازی ها و توطئه ها راه به جایی نمی برد و این افراد بازندگان بزرگ و منفعت طلب هستند. فوتبال ملی این تحول عظیم را در این هشت ماه به خود دیده است. ما رویا پردازی نمی کنیم و تلاش ما در فدراسیون فوتبال بی سابقه و بی نظیر است.

رییس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: از همه می خواهم که به فوتبال ایران کمک کنند. در فدراسیون فوتبال همه چیز شفاف است.

وی در مورد حضور بستگان وی در فدراسیون فوتبال گفت: پسر عموی من در رشته آی تی در دانشگاه شریف تحصیل کرده و کمک زیادی به ما در فدراسیون می کند. 

رییس فدراسیون فوتبال در مورد شایعات غیر واقع در مورد فدراسیون اظهار داشت: ما شکرگزار خدا هستیم و این یک بحث اعتقادی است. ما به تمام مخلوقات هستی وابسته هستیم. هر کسی که بتواند به فوتبال ایران کمک کند، از او کمک می خواهیم. این مطالب بی پایه اساس در شان فدراسیون نیست که بخواهیم به آن بپردازیم. ما یک نگاه مدرن و دانش بنیان داریم. 

عزیزی خادم درباره برنامه ریزی لیگ نیز بیان کرد: یکی از موضوعات اساسی فوتبال، برنامه ریزی در لیگ است. با تراکم برنامه برخورد کرده‌ایم که در آن بحث تیم های ملی مطرح است. با رایزنی که با رییس فدراسیون فوتبال بلژیک داشتیم، تیم فوتبال بانوان در این کشور اردو می زند. در مورد یک فرد سازمان‌دهنده در خصوص لیگ هم از فدراسیون بلژیک کمک خواستیم که به زودی انجام می شود. 
وی در خصوص برابری مربیان ایرانی و خارجی و احکام صادر شده نیز گفت: با مسوولان فدراسیون تماس گرفتیم و از آنها خواستیم که خیلی فوری در خصوص احقاق حق مربیان ایرانی پروتکلی را تنظیم کنند. این مربیان نباید با مربیان خارجی فرق داشته باشند.

کد خبر: 31717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =