لقب «ویرانگر» هیجان‌زده‌ام کرد

پدیده این روزهای والیبال ایران معتقد است تمام تمرکزش را روی پیشرفت و هر روز بهتر شدن گذاشته است.

به گزارش آتیه آنلاین، تیم والیبال فولاد سیرجان هفته گذشته به عنوان نماینده والیبال ایران در جام باشگاه‌های آسیا به مقام قهرمانی رسید.  این قهرمانی در شرایطی برای نماینده ایران رقم خورد که صابر کاظمی پشت خط زن جوان و ملی پوش این تیم توانست با ارائه نمایشی فوق العاده به عنوان مهره‌ای تاثیر گذار عمل کند و از سوی کنفدراسیون والیبال آسیا لقب «ویرانگر» را تصاحب کند. در همین راستا،صابر کاظمی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین، درباره این مسابقات و نمایش خودش در تیم فولاد سیرجان اظهار داشت: این فرصت بسیار خوبی بود که بتوانم همراه با تیمی که قهرمانی لیگ ایران را بدست آورده بودم در نبرد آسیایی شرکت کنم. با این که دیگر عضو تیم فولاد سیرجان نبودم اما با رایزنی‌های که صورت گرفت توانستم به عنوان یار کمکی این تیم را همراهی کنم. 

وی افزود: این که توانستم مهره مهمی برای تیمم باشم بسیار برای من خوشحال کننده است. من پیش از این مسابقات در مسابقات المپیک و قهرمانی آسیا تیم ملی را همراهی کردم و در مدت اخیر مدام در شرایط مسابقه بودم. همین موضوع شاید باعث شد بسیار آماده باشم. در مجموع نیز همیشه همه تلاش من این است که در خدمت تیم باشم و بتوانم بهترین عملکرد ممکن را از خود ارائه دهم و بتوانم با بیشترین توان به تیمم کمک کرده و برای پیروزی تیمم قدم بردارم. 

کاظمی خاطر نشان کرد: با وجود اینکه برخی‌ها معتقدند که والیبال ایران در آسیا در چند سال اخیر افت محسوسی داشته است، اما نتایج اخیر تیم ملی و حالا هم قهرمانی نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا نشان داد که هرگز این گونه نیست و والیبال ایران هنوز هم در آسیا نسبت به رقیبانش بسیار پیشتاز است. در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا همگی هم قسم شده بودیم که بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم و با جام قهرمانی به ایران برگردیم که این اتفاق رخ داد و بسیار خوشحال کننده بود. 

این بازیکن جوان والیبال ایران درباره مطلب تحسین آمیز کنفدراسیون والیبال آسیا درباره عملکردش و دادن لقب «ویرانگر» به این بازیکن، گفت: واقعیت این است که خیلی از این موضوع هیجان زده شدم. امیدوارم بتوانم در مسیر پیشرفت باشم و هر روز بهتر از قبل شوم. تمرکز من نیز همیشه در همین راستاست و تلاش خواهم کرد که دچار غرور نشده و با کسب تجربه و بالابردن توان فنی و تکنیکی هر روز بهتر از روز قبل در میادین حاضر شوم. باید بپذیرم که راه طولانی پیش رو دارم و باید مراقب باشم از مسیر تلاش و پیشرفت منحرف نشوم.

کد خبر: 31655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =