اظهارات وزیر ورزش درباره هفته تربیت بدنی

وزیر ورزش و جوانان در آغاز هفته تربیت بدنی گفت: این هفته آغازی برای یکسال کار و امید است.

به گزارش آتیه آنلاین،  سیدحمید سجادی روز دوشنبه همراه سرپرستان معاونت‌های این وزارت‌خانه و رییسان فدراسیون‌های ورزشی در همایش پیاده‌روی فدراسیون ورزش‌های همگانی در دریاچه خلیج فارس حضور یافت و افزود: این هفته برنامه‌هایی برای جامعه پیش‌بینی شده که پیام‌آور نشاط و شادابی است.

وی افزود: پویایی در ورزش همگانی دیده می‌شود و این فدراسیون دیدگاه‌های ورزش همگانی را طوری برنامه‌ریزی کرده که نویدبخش شرایط بهتر در این ورزش است.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: در ماه‌های پایانی کرونا هستیم و تلاش کادر درمانی بازگرداندن مردم به زندگی عادی است و ما به بهانه هفته تربیت بدنی پیام تلاش و پویایی را القا می‌کنیم. در این هفته تلاش می‌شود تا با مشارکت بیشتر در ورزش همگانی و آمادگی جسمانی در کشور افزایش یابد و همگام با مردم باشیم.

وزیر ورزش و جوانان می‌گوید: خود را مسئول آمادگی جسمانی ٨٠ میلیون نفر از جمعیت می‌دانم و مردم ایران حق دارند در ورزش‌هایی که به آن علاقه دارند فعالیت کنند.

سجادی اضافه می‌کند: نهضت بهتر زیستن و سبک جدید زندگی بخش مهم فعالیت ورزشی است و نباید از اتفاق‌های روز دنیا عقب‌ باشیم. مدیران کل ورزش استان‌ها  فعال هستند و در همه شهرها افتتاحیه داریم و هفته پرتلاشی را برنامه‌ریزی کردیم.

وزیر ورزش و جوانان همچنین در گفت و گوی کوتاهی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران درباره امکان استفاده از VAR (کمک داور ویدیویی) در ورزشگاه آزادی و پشت پرده حضور شرکت‌های رژیم صهیونیستی پشت پرده این ماجرا گفت: هنوز گزارش دقیقی به دست من نرسیده است و علاقمندیم تا در همه جای ورزش از تکنولوژی روز استفاده کنیم.

وی ادامه داد: هنوز سیستم VAR را در کشور نداریم و قرار است از آن استفاده کنیم و نمی‌دانم که آیا اجازه استفاده از این سیستم را از فیفا گرفته‌ایم یا خیر؛ اما باید از این تکنولوژی در ورزش استفاده شود.

هفته تربیت بدنی همه ساله از ۲۶ مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش های همگانی برگزار می شود و نخستین روز از هفته تربیت بدنی، با عنوان مسیر امید ، مدار نشاط نامگذاری شده است.

این مراسم با نوای مرشد و پیاده‌روی و ورزش صبحگاهی آغاز شد و با تجدید میثاق با شهدای گمنام به پایان رسید.

کد خبر: 31646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =