راهیابی اولسان به نیمه نهایی لیگ قهرمانان

تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی با شکست چونبوک موتورز کره جنوبی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا راه یافت.

به گزارش آتیه آنلاین، دیدار تیم‌های فوتبال اولسان هیوندای و چونبوک موتورز کره جنوبی از ساعت ۱۳:۳۰ امروز در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق برگزار شد.

این دیدار در وقت‌های قانونی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید و تعیین برنده به وقت‌های اضافه کشید. در دقیقه ۱۰۲ این بازیکنان اولسان بودند که گل برتری را به ثمر رساندند تا به این ترتیب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا جواز حضور در مرحله نیمه نهایی ACL۲۰۲۱ را کسب کند.

واکو (۱۳)، یون ایل لوک (۴۶) و لی دونگ گیوک (۱۰۲) در این مسابقه برای اولسان گلزنی کردند. هان کیو وون (۳۹) و کونیموتو (۴۸) برای چونبوک گل زدند.

بنابراین اولسان و پوهانگ استیلرز کره جنوبی دیدار نیمه نهایی شرق را در همان کره جنوبی برگزار می‌کنند تا قهرمان این منطقه برای برگزاری بازی فینال به عربستان سفر کرده و منتظر نتیجه بازی الهلال و النصر عربستان از ناحیه غرب باقی بماند.

نتایج بازی های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا به این ترتیب است:

* الهلال عربستان ۳ - پرسپولیس ایران صفر
* النصر عربستان ۵ - الوحده امارات ۱
* پوهانگ استیلرز کره جنوبی ۳ - ناگویا گامپوس ژاپن صفر
* اولسان هیوندای ۳ - چونبوک موتورز ۲

دیدارهای مرحله نیمه نهایی روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته برگزار می شود. فینال این دوره از بازی ها هم روز ۲ آذر در کشور عربستان برگزار خواهد شد.

کد خبر: 31544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =