دختر فوتبال ایران لژیونر شد

ملی‌پوش فوتبال زنان ایران برای فصل آینده به تیم ترکیه‌ای پیوست.

به گزارش آتیه‌آنلاین، سبا سلیمی، دختر ملی‌پوش فوتبال ایران برای فصل آینده در لیگ فوتبال ترکیه به میدان خواهد رفت. این دختر جوان تیم ملی فوتبال ایران با عقد قراردادی یک ساله به تیم یابپا ترکیه پیوست تا به جمع دختران لژیونر ایران بپیوندد. سبا سلیمی عضو تیم ملی فوتبال ایران با کسب سهمیه مسابقات جام ملت‌های آسیا همراه با تیم ملی، دو ماه آینده به همراه تیم ملی فوتبال زنان راهی کشور هند خواهد شد.  

سلیمی پیش از پیوستن به تیم یابپا که تیمی در سوپر لیگ فوتبال زنان ترکیه است، در کشور آذربایجان توپ می‌زد. حالا اما با گرفتن رضایت‌نامه از تیم سابق خود راهی تیم تازه‌اش خواهد شد.  

سبا سلیمی در سال ۱۳۷۶ و در شهر تبریز به دنیا آمد و در تیم‌های ملی پایه حضور داشت. او پیش از فوتبال در رشته فوتسال فعالیت داشت و  در سن ۲۱ سالگی به عضویت تیم ملی فوتسال بزرگسالان ایران درآمد. پس از مدتی اما به فوتبال روی آورد و خیلی زود با نشان دادن توانمندی خود توانست به تیم ملی فوتبال نیز راه پیدا کند.  

گفتنی است در چند سال اخیر با پیشرفت ورزش زنان ایران، شاهد حضور دختران ورزشکار ایران در لیگ‌های خارجی در رشته‌های مختلف بودیم. دختران هندبالیست، والیبالیست، بسکتبال، فوتسال و... و. . 

کد خبر: 31530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =