طرح اصلاح قانون نظارت بر رفتار نمایندگان در دستور کار مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز گزارش کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس در مورد طرح اصلاح و الحاق موادی به قانون نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان بررسی می‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمد باقر قالیباف برگزار شد.

در این جلسه قرار است ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد لایحه پروتکل حفاظت از تنوع زیستی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر و گزارش کمیسیون عمران در مورد لایحه تصویب اصلاحات کنوانسیون بین‌المللی استانداردهای آموزش، صدور گواهینامه و نگهبانی برای دریانوردان مورد بررسی قرار گیرد.

بررسی گزارش شور دوم کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار و  گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه اصلاح ماده (۸) قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه از دیگر برنامه‌های جلسه امروز صحن علنی خواهد بود.      

نمایندگان در جلسه امروز همچنین گزارش کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس در مورد طرح اصلاح و الحاق موادی به قانون نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان و گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح مدیریت تعارض منافع را بررسی می‌کنند.

 بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد رسیدگی به طرح جامع مدیریت شهری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد چرایی تاخیر چندماهه در ترخیص کالاهای اساسی مورد نیاز کشور در این جلسه در دستور کار نمایندگان قرار دارد.

بررسی تقاضای دوفوریت در مورد طرح اصلاح قانون شوراهای اسلامی کار و اظهار نظر در خصوص موضوع جلسه غیرعلنی از دیگر برنامه‌های جلسه صحن علنی مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

 نمایندگان قبل از آغاز جلسه علنی میزبان حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه بودند و در این نشست تحولات مرتبط با روابط خارجی کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر: 31410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =