پرسپولیس- الهلال؛ چالش دشوار شاگردان یحیی در عربستان

دو تیم پرسپولیس تهران و الهلال عربستان در چارچوب مسابقات جام باشگاه‌های آسیا امشب ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش آتیه آنلاین، تنور مسابقات جام باشگاه‌های آسیا از امشب دوباره گرم خواهد شد و مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها از عصر امروز در منطقه غرب آغاز می‌شود و پرسپولیس به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت. در دیگر دیدار این روز نیز النصر، دیگر تیم این کشور میزبان الوحده امارات خواهد بود. براساس تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا، دیدارهای این مرحله و همچنین نیمه‌نهایی غرب قاره به صورت متمرکز در عربستان برگزار خواهد شد و البته این کشور میزبانی دیدار نهایی را نیز برعهده خواهد داشت تا دو نماینده این کشور شانس خوبی برای موفقیت در این دوره از رقابت‌ها داشته باشند. 

الهلال در حالی مقابل پرسپولیس به میدان خواهد رفت که مسیر آسانی را برای رسیدن به این مرحله طی نکرده است و به شدت در تلاش است که بتواند با بهر مندی از امتیاز میزبانی به قهرمانی و رسیدن به جام قهرمانی آسیا برای بار چهارم شود. تیم فوتبال الهلال در فصل گذشته لیگ عربستان موفق شد برای هفدهمین بار قهرمانی را کسب کرده و همچنان به یکه‌تازی خود در این مسابقات ادامه دهد. آنها البته در دور گروهی رقابت‌های امسال توسط حریفی ناشناخته سورپرایز شدند و حتی تا آستانه حذف از مسابقات نیز پیش رفتند اما درنهایت به‌عنوان تیم دوم گروه A راهی مرحله بعد شدند.

تیم استقلال تاجیکستان که در دیدار رفت با نتیجه دور از انتظار ۴ بر یک حریف عربستانی خود را شکست داده بود به‌عنوان صدرنشین این گروه به مرحله بعد صعود کرد و الهلال که به سختی توانسته بود یکی از بهترین تیم‌های دوم گروه‌ها لقب بگیرد حریف استقلال ایران در دور حذفی شد. در فاصله این دو مرحله الهلال در ادامه دیدارهای لیگ داخلی به موفقیت رسید و توانست با قهرمانی در لیگ، با روحیه‌ای مناسب برای جدال با نماینده ایران آماده شود.

 یحیی گل‌محمدی در نشست خبری قبل از دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال اظهار داشت: قبل از صحبت درباره بازی باید از میزبانی عربستانی‌ها، باشگاه الهلال و فدراسیون عربستان تشکر کنیم زیرا استقبال گرم و میزبانی خوبی از ما داشتند. بین کشور ما و عربستان اشتراکات دینی زیادی وجود دارد. به عنوان یک گروه ورزشی باید دوستی و صلح را بین دو کشور بیشتر برقرار کنیم و سبب ارتباطات بهتری بین دو ملت و دولت شویم. امیدوارم بتوانیم سفیران خوبی برای این موضوع باشیم تا رابطه خوبی بین دو کشور برقرار شود. 

وی افزود: بازی بسیار حساسی پیش رو داریم که می‌تواند به عنوان یک دیدار بزرگ برای ما و هوادارانمان پیام آور شادی باشد. هر دو تیم به لحاظ فنی بازیکنان خوبی دارند و فردا شاهد دیدار باکیفیت و از لحاظ فوتبالی خوبی خواهیم بود. اطمینان دارم دیدار پرسپولیس و الهلال یک فینال زودرس در لیگ قهرمانان است‌.

امید عالیشاه در نشست خبری قبل از دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال اظهار داشت: ایران و عربستان در حال حاضر در سطح اول فوتبال آسیا هستند. پرسپولیس و الهلال هم دو تیم ریشه‌دار، پرسابقه و پرتماشاگر هستند و به دلیل سطح خوب‌شان در این مرحله حضور دارند.

وی ادامه داد: خوشحالم این مسابقه در حضور هواداران برگزار می‌شود. این موضوع جدا از خوب بودن برای تیم الهلال به ما هم روحیه و انگیزه می‌دهد. امیدوارم بازی خیلی خوبی داشته باشیم و با تمام توان برای خوشحالی هواداران به میدان می‌رویم.

کد خبر: 31263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =