تامین داروهای مورد نیاز بیماران کرونا در تامین‌ اجتماعی

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان به تشریح اقدامات این مدیریت در حوزه «مدیریت منابع و تامین تجهیزات» پرداخت و افزود: داروهای مورد نیاز بیماران کرونا در مراکز درمانی تامین‌اجتماعی همواره در دسترس قرار دارد.

دکتر علی اعتصام‌پور در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین، با اشاره به اقدامات این مدیریت در تامین به موقع داروهای مورد نیاز بیماران به ویژه در پیک پنجم کرونا، اظهار کرد: آخرین وضعیت موجودی دارو و تجهیزات پزشکی را به طور مستمر به معاونت درمان سازمان و اداره‌ کل درمان مستقیم اعلام کرده و برای تخصیص اعتبارات خرید دارو، تجهیزات و لوازم مصرفی پزشکی، مواد ضدعفونی کننده و ... با سازمان در مکاتبه هستیم.

وی افزود: اختصاص آمبولانس‌های تامین‌ اجتماعی با تجهیزات کامل برای اعزام بیماران که در حالت آماده‌ باش قرار داشتند، از دیگر اقدامات این مدیریت است. 

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان با اشاره به تامین اقلام بهداشتی برای بیمارستان‌ها و مراکز سرپایی تامین‌اجتماعی و نیز خرید ترمومتر دیجیتال برای مراکز درمانگاهی گفت: این مدیریت برای تامین این اقلام و تجهیزات مورد نیاز درمانی همواره با شرکت‌های تولید کننده مجاز درحال رایزنی است. از سوی دیگر به منظور معرفی مراکز سرپایی جهت تعیین سهمیه‌های مورد نیاز لوازم و تجهیزات حفاظت فردی، با دانشگاه علوم‌پزشکی در تعامل هستیم.

اعتصام‌پور اظهار کرد: همچنین به بیمارستان‌ها ابلاغ شده است تا وضعیت موجودی انبار مواد غذایی را همواره بررسی کرده و اقلام مورد نیاز را حداقل برای یک ماه بیمارستان خریداری کنند.

وی با اشاره به اقدامات این مدیریت برای کمک به تامین برخی از تجهیزات و وسایل حفاظت فردی برای سایر استان‌ها، افزود: با توجه به اینکه برخی شرکت‌های تولید کننده وسایل و تجهیزات پزشکی در استان اصفهان فعالیت دارند، این مدیریت به عنوان پل ارتباطی سایر استان‌ها، دسترسی به این اقلام را تسهیل می‌کند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان همچنین ایجاد تعامل سازنده با خیرین و جذب کمک‌های مالی و خدماتی را برای تامین تجهیزات مورد نیاز مراکز تابعه و نیز کمک به خانواده بیماران مبتلا به کرونا را از دیگر اقدامات این مدیریت در حوزه «مدیریت منابع و تامین تجهیزات» برشمرد.

کد خبر: 30918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =