مشکل ساختمان شعبه ۱۱ تهران باید طی یک ماه برطرف شود

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی از ساختمان شعبه ۱۱ تهران که پس از آتش‌سوزی دو سال قبل تخلیه شده و شعب ۲ و ۶ بازدید به عمل آورد و بر لزوم رفع مشکل از طریق خرید یا اجاره ساختمان مناسب برای شعبه ۱۱ طی یک ماه آینده تأکید کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، میرهاشم موسوی در بازدید از شعب ۲ و ۶ تهران که عهده‌دار خدمت رسانی به بیمه‌شدگان شعبه ۱۱ هستند با مراجعه کنندگان و کارکنان گفت و گو کرد و در جریان مشکلات و محدودیت‌های ایجاد شده پس از انتقال موقت قرار گرفت.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی تأکید کرد: برای دوره کوتاه و موقتی که کارکنان واحدهای مختلف شعبه ۱۱ در شعب ۶ و ۲  مستقر شده‌اند، باید امکانات، دسترسی و اختیارات مورد نیاز برای ارائه خدمات به مردم فراهم شود تا مراجعه کنندگان به هیچ عنوان برای دریافت خدمات نیازمند تردد بین شعب ۶ و ۲ نباشند.

موسوی از تلاش و پشتکار کارکنان هر سه شعبه و همچنین اداره کل غرب تهران برای جا به­جایی و استقرار سریع پرونده‌ها و تجهیزات شعبه ۱۱ در شعب ۲ و ۶ تشکر کرد و گفت: رفع مشکلات و برآوردن نیاز مراجعه کنندگان افتخار مدیران و کارکنان تأمین اجتماعی است و از تمامی اختیارات و امکانات موجود برای تسهیل خدمت رسانی به مردم استفاده می‌کنیم.

وی برلزوم تعیین تکلیف نحوه خرید یا اجاره ساختمان جدید و انجام تمامی کارهای لازم تا یک ماه آینده تأکید کرد و گفت: تمامی اختیارات لازم برای رفع مشکل به مدیرکل غرب تهران تفویض شده است تا در اسرع وقت برای رفع این مشکل اقدام کنند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن شعبه ۱۱ در ساختمان جدید مستقر شده و در خدمت مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی قرار گیرد.

سرپرست سازمان نیز دستورات لازم برای رفع مشکلات برخی مراجعان را صادر کرد. در این بازدید تعدادی از کارفرمایان، بیمه‌شدگان و بازنشستگان با موسوی به گفت و گو پرداختند و مسائل و مشکلات را تشریح کردند.

کد خبر: 30913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =