«از گلستان شنو» منتشر شد

۱۰ حکایت‌ زیبا از گلستان سعدی، با استفاده از دکلمه، موسیقی، افکت، ترانک و آواز، صوتی و به بازار نشر کتابهای صوتی عرضه شد.

به گزارش آتیه آنلاین، نشر «آیینه رسای اساطیر پارسی» و «گروه فرهنگی گَرُزمان»، ۱۰ حکایت از گلستان سعدی را به شکل صوتی و با استفاده از موسیقی، جلوه های ویژه صوتی و آواز در قالب یک لوح فشرده و با عنوان «از گلستان شنو» منتشر کردند.

در ابتدای این لوح فشرده آمده است: «از گلستان شنو تلاشی است برای زیباتر شنیدن حکایت هایی  شیرین و پندآموز از شیخ مصلح الدین سعدی شیرازی، خداوندگار سخن پارسی که از کتاب گلستان سعدی به تصحیح بهاءالدین خرمشاهی (انتشارات دوستان) به گونه ای نمایشی بی هیچ کم و کاست بیان شده است. موسیقی، آواز، ترانک ها و صداآمیزی آن به گونه ای که  تا کنون کمتر دیده و شنیده شده، اجرا شده اند تا داستان ها و اشعار برای شما شنیدنی تر و درک آن را آسانتر کند».

گویندگان این اثر مریم‌ نظامی‌نژاد، زهرا مظفری، پیمان پورشکیبایی و مهشید مهردادیان هستند و در آن  پیمان‌ پورشکیبایی وظیفه نواختن تار، سه تار، آواز و ترانک‌ها و رضا جدیدی تنبک، ضرب زورخانه و سازهای‌کوبه‌ای را بر عهده داشته اند.

گفتنی است پیش از این نشر آیینه رسای اساطیر پارسی با همکاری گروه فرهنگی گَرُزمان، لوح فشرده شنیداری با نام چکامه ­های فرزانگان شعر پارسی را به دوستداران هنر، زبان و ادبیات پارسی عرضه کردند.

علاقه مندان می توانند «از گلستان شنو» و «چکامه­ های فرزانگان شعر پارسی» را بصورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی اساطیر پارسی تهیه کنند.

کد خبر: 30496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =