کسب ۴۰ مدال نشان از توان نیروی کار ایران اسلامی است

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پیامی موفقیت های بدست آمده کاروان «جهادگران تولید» و کسب بیش از ۴۰ مدال رنگارنگ توسط کارگران ورزشکار کشورمان در سومین دوره رقابت‌های ورزش های شرکت های جهان در یونان را تبریک گفت.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمد اسکندری در این پیام آورده است: کسب ۴۰ مدال رنگارنگ توسط کاروان جهادگران تولید طی دو روز در سومین دوره رقابت های ورزش شرکت های جهان در آتن یونان، خبری مسرت بخش در روزگاری است که به واسطه گسترش بیماری کرونا و سختی ها و مصائب اقتصادی بر مردم کشورمان ایام دشواری می گذرد. این اخبار خوش به ویژه از جامعه کارگری که با سخت ترین شرایط اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند، می تواند به امیدبخشی و تاباندن نور در مسیر تاریکی که رسانه های غربی و کشورهای استعماری دنیا برای مردم فهیم و هوشمندمان ساخته و پرداخته‌اند، انجامد.

خوشبختانه در این میدان رقابت بزرگ و جهانی، سهم کارگران و تلاشگران شرکت پتروشیمی جم از مهم ترین مجموعه های تولیدی و صنعتی تابعه صندوق بازنشستگی کشوری کسب ۵مدال خوش رنگ و غرورآفرین در دو روز از این مسابقات است.

کسب این تعداد مدال که به همت کاروان جهادگران تولید جمهوری اسلامی ایران رقم خورد، نشان از توان مضاعف نیروی تولید ایران اسلامی دارد که در کنار به گردش درآوردن چرخ های عظیم اقتصاد و تولید کشورمان، در میدان رقابت و جهاد تندرستی نیز آنچنان هستند که در بلندترین سکوهای افتخار ایستاده‌اند.

موفقیت کارگران کشورمان به ویژه کارگران مجموعه عظیم پتروشیمی جم نشان داد که نه‌تنها در حوزه صنعت با افزایش تولید و صادرات محصولات استراتژیک پتروشیمی می توان در جهت منافع ملی کشور گام برداشت، بلکه با تلاشی خستگی‌ناپذیر می توان در سایر عرصه‌ها از جمله عرصه ورزشی هم پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورد.

بدیهی است که این موفقیت می‌تواند به افزایش انگیزه کار و تلاش و تولید و نشاط بیشتر در جامعه کارگری کشور به‌ویژه شرکت پتروشیمی جم و شرکت‌های تابعه آن بیانجامد.

اینجانب این قهرمانی و کسب مدال های غرورانگیز و رنگارنگ جامعه کارگری را به عزیزان افتخارآفرین و همه همکاران و پرسنل پتروشیمی جم تبریک عرض نموده و توفیقات بیشتر و سلامت روزافزون آنان را از درگاه ایزد یکتا آرزومندم.

کد خبر: 30445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =