آذربایجان از انجام مانورهای نظامی باخبر بود

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال این است که حضورش را در منطقه قفقاز برجسته کند غافل از اینکه خود این رژیم مشروعیتی ندارد.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین در خصوص مانورهای نظامی ایران در شمالغرب کشور در واکنش به اقدامات آذربایجان اظهار کرد: روابط ایران با همه همسایگان به ویژه جمهوری آذربایجان که مشترکات دینی، جغرافیایی و فرهنگی زیادی با هم داریم، خوب بوده و به دنبال تقویت ارتباط است.
وی افزود: رژیم صهیونیستی به دنبال این است که حضورش را در منطقه قفقاز برجسته کند غافل از اینکه خود این رژیم مشروعیتی ندارد. در جنگ قره باغ، مقام معظم رهبری بر آزادی مناطق اشغالی قره باغ تاکید داشتند و همچنین ملت و کشور ایران در کنار آذربایجان قرار گرفتند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: همه باید بدانند و آگاه باشند که جمهوری اسلامی ایران اجازه تغییر در مرزها را نخواهد داد، ما به ایجاد تنش در منطقه علاقمند نیستیم، اقدام ایران واکنشی به برخی از ماجراجویی ها و تحرکات بود و آن‌ها هم پیام ایران را دریافت کردند و به نظر بنده به زودی این تنش پایان می‌یابد اما اگر ادامه بدهند، هزینه سنگینی را پرداخت خواهند کرد.
عباس‌زاده مشکینی با بیان اینکه جهموری آذربایجان از انجام مانورهای نظامی ایران در مرزهای شمالغرب کشورمان باخبر بود اعلام کرد: پیام رزمایش، حفظ تمامیت ارضی ایران و کشورهای همسایه بود ولی برای کشورهای بیگانه که به دنبال تحرکاتی در منطقه هستند، پیام روشنی دارد آن اینکه؛ عمق راهبردی جمهوری اسلامی ایران، محل شیطنت بیگانگان نیست.

کد خبر: 29952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =