تعداد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی همچنان صعودی است

علیرغم رکود، تورم و وضعیت نامطلوب اقتصادی ناشی از تحریم های بین المللی و همه گیری کرونا که منجر به تعطیلی برخی کارگاه ها و بیکار شدن کارگران شده است، بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در یک سال گذشته ۲.۷ درصد افزایش داشته است.

به گزارش آتیه آنلاین، مدیریت آمار، اطلاعات و محاسبات سازمان تامین اجتماعی تازه‌ترین آمار از تعداد بیمه شدگان، بیمه پردازان و کارگاه های تحت پوشش این سازمان را منتشر کرد.

بر اساس این آمار، تعداد کل بیمه شدگان بدون احتساب مقرری بگیران بیمه بیکاری، در تیرماه سال جاری ۱۴ میلیون و ۳۴۴ هزار و ۱۴۲ نفر بوده است که این رقم، علیرغم کاهش یک درصدی نسبت به ماه قبل از آن، در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ۲.۷ درصد رشد را نشان می دهد.

در بین انواع بیمه شدگان، بالاترین رشد با ۱۸.۷ درصد به بیمه شدگان کارفرمایان صنفی اختصاص دارد و بیشترین کاهش هم با ۸.۳ درصد در بین بیمه شدگان بافنده دیده می شود.

همچنین آمار مذکور گویای آن است که در تیرماه سال جاری یک میلیون و ۲۹۵ هزار و ۴۸۲ کارگاه مشمول قانون تامین اجتماعی بوده اند که این رقم در مقایسه با تیرماه سال گذشته نشان می دهد کارگاه های مشمول قانون مذکور طی ۱۲ ماه، یک هزار و ۶۳۱ مورد کاهش داشته است.

تعداد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی همچنان صعودی است

کد خبر: 29765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =