راهپیمایی بی نظیر اربعین حسینی یک مانور بزرگ سیاسی است

رییس شورای شهر تهران با اشاره به حضور برخی اعضای شورا در راهپیمایی اربعین حسینی، گفت: راهپیمایی بی نظیر اربعین حسینی یک مانور بزرگ سیاسی است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی چمران در ابتدای چهاردهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی گفت: عده ای از دوستان فرصت و سعادتی برایشان حاصل شد که هم اکنون در برنامه اربعین هستند و روز اربعین را در زیارت حضرت امام حسین(ع) می گذرانند؛ خوش به حال آنها و امیدواریم در سال های آینده ما هم بتوانیم در شرایط مناسبی به این راهپیمایی که خود یک مانور بزرگ سیاسی است، برویم.

وی افزود: به جرأت می توان گفت در دنیا راهپیمایی اربعین بی نظیر است و شبیه چنین چیزی را نداریم لذا بسیار علیه آن صحبت و تبلیغ می شود؛ اما حرکت اربعین آغازی است برای ظهور و ان شاءالله به ظهور خواهد انجامید. بحث راهپیمایی اربعین و رفتن به زیارت امام حسین این مفهوم را می رساند که بحث اربعین و عاشورا موضوع مهمی در دنیا بوده و خواهد بود؛ ان شاءالله زیارت همه زائرین مورد قبول واقع شود و ماهم توفیق درک این زیارت گرچه نرفتیم را داشته باشیم.

وی ادامه داد: در جلسه امروز سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی، جانشین محترم فرمانده کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی ایران دعوت شده اند که ایشان از دفاع مقدس صحبت می کنند لذا من صحبتی نمی کنم که از صحبت های ایشان استفاده کنیم ولی اشاره می کنم به پنجم مهرماه روز شکست حصر آبادان که عملیات ثامن الائمه صورت گرفت که یکی از برنامه های زیبای دفاع مقدس و آغاز حرکت های موفقیت آمیز و پیشرفت ها و موفقیت های ما بود.

رییس شورای شهر تهران در بخش دیگری از صحبت های خود به ۷ مهر روز آتش نشان نیز اشاره کرد و افزود: ۷ مهر روز آتش نشانی و ایمنی است که به همه آتش نشانان و همکارانمان تبریک می گوییم و این روز را گرامی می داریم. متاسفانه امروز صبح آتش سوزی در حادثه تصادف خودرویی داشتیم که دو نفر جان باختند؛ ان شاءالله آتش نشانان موفق باشند.

کد خبر: 29364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =