تعامل با صنوف فرهنگی و هنری در دستور کار قرار دارد

نشست هم‌اندیشی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با مدیرعامل خانه مطبوعات برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از صندوق هنر، نشست هم‌اندیشی سیدمجید پوراحمدی (مدیرعامل صندوق اعتباری هنر) و مازیار هوشمند (مدیرعامل خانه مطبوعات) ساسان شیخی (رئیس هیئت مدیره)، و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات روز یکشنبه ۴ مهرماه در محل صندوق اعتباری هنر برگزار شد. در این نشست درباره همکاری‌های مشترک میان خانه مطبوعات و صندوق اعتباری هنر و نیز حمایت از فعالیت‌های صنفی بحث و تبادل نظر صورت گرفت. 
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به وظیفه ذاتی صندوق در حمایت از فعالان فرهنگی و هنری کشور گفت: نگاه ما در جهت حمایت از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در همه بخش ها، ارتقای کیفیت خدمات، توسعه و توزیع منطقی و عادلانه‌ی منابع و ساماندهی زیرساخت‌های اقتصاد فرهنگ و هنر متمرکز شده است. 
پوراحمدی در ادامه افزود: در جهت خدمات دهی هرچه بیشتر به خانواده بزرگ فرهنگ، هنر و رسانه کشور، تعامل با صنوف فرهنگی و هنری و برگزاری نشست‌های تخصصی با نخبگان فرهنگی و هنری در دستور کار برنامه‌های ما قرار دارد. 
نمایندگان خانه مطبوعات در دیدار با مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به بیان مطالبات خود پرداختند. رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر در این نشست درخصوص تحقق مطالبات، قول پیگیری داد.

کد خبر: 29313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =